امام جمعه سنندج عنوان کرد،

ضرورت ایجاد بسترهای تحقق «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»

امام جمعه سنندج با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: لازم است مسئولان زمینه تحقق این شعار را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۶۵۷۳۵۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه سنندج ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره نامگذاری سال با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: همگی باید در راستای عملی ساختن شعار سال تلاش کنیم.

وی افزود: اگر این شعار عملیاتی شود بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور رفع خواهد شد.

ماموستا خدایی از ایجاد اشتغال نیز به عنوان نیازی ضروری در استان به ویژه برای اقشار جوان جامعه نام برد و خاطرنشان کرد: ایجاد بسترهای لازم ظرفیت نیروی انسانی آن می‌تواند نقش بسزایی در تحقق آینده روشن و توسعه هرچه بیشتر استان نقش داشته باشد.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خوردن مال حرام و کسب و کار نامشروع در جامعه اسلامي به هيچ وجه قايل قبول نيست، افزود: فروش صادقانه و کسب و کار حلال از ویژگیهای یک مسلمان است.

ماموستا خدایی تاکید کرد: اميدواريم دستگاه هاي نظارتي با افراد محتكر به شدت مقابله كنند و مردم نيز با بصيرت و هوشمندي هرچه تمام تر مسير را براي عرض اندام اين افراد سودجو در جامعه تنگ كنند.

خطیب جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبهای نماز جمعه این هفته، با اشاره به آغاز ثبت نام دانشگاه مذاهب اسلامي در سنندج، گفت: براساس اعلام دانشگاه مذاهب اسلامی طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت می‌توانند تا پایان فروردین ماه‌جاری نسبت به ثبت‌نام در مقطع کارشناسی فقه حقوق در مذهب امام شافعی در استان اقدام نمایند.

ارسال نظرات