حجت الاسلام طالبیان:

شعار سال از طریق استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی کشور محقق می شود

خطیب نماز جمعه اشکذر جدی گرفتن دغدغه های رهبری در خصوص مشکلات جامعه و مردم و تلاش مضاعف در جهت کاهش آن را از مسئولین خواستار شد.
کد خبر: ۸۶۵۷۱۶۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر با اشاره به این که باید سال جدید را با عزم و اراده همه جانبه در راستای تحقق عملیاتی منویات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی آغاز نماییم، بیان داشت : استقاده از ظرفیت تمام کشور برای حل مشکلات مردم یک اصل اساسی و مهم است که تجلی عملی نتایج و آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی مردم نمایان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین طالبیان با رد نظرعده ای که معتقدند سخنان رهبری جنبه تشریفاتی ، ارشادی دارد و در عمل چندان محقق نمی شود گفت: در مورد سخنان معظم له نباید نگاه حزب و گروهی و یا ابزاری در جهت تضعیف دولت و یا منتقدان دولت شود بلکه نگاه واقع بینانه به سخنان ایشان راهگشا مسائل خواهد بود.

وی با تبیین نگاه واقع بینانه افزود: همان طور که ما در عمل به احکام دین به رساله مراجع رجوع می کنیم در مسائل کلان کشور هم باید التزام عملی به آنچه که انتظار رهبری از دولت را برآورده می کند داشته باشیم و در این راستا باید دغدغه های رهبری را جدی بگیریم و در جهت کم کردن مشکلات جامعه و مردم تلاش مضاعف داشته باشیم.

ارسال نظرات