خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان:

اقتصاد مقاومتی باعث رشد، شکوفایی و بالندگی کشور خواهد شد

امام جمعه بوکان گفت:در صورتی که به صورت صحیح و با اقدام جدی به مقوله اقتصاد مقاومتی پرداخته شود قطعا این مهم می تواند باعث رشد و شکوفایی کشور در همه زمینه ها شود.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۴۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه بوکان در مراسم دیدار چهره به چهره ماموستاهای اهل سنت با فرمانده سپاه بوکان روحانيون را به عنوان مبلغان ديني در مساجد نام برد که مي توانند نقش بسيار مهمي در تحقق شعار سال داشته باشند.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری برگرفته از مفاهیم، ایات و احادیث و روایات قران است و لازم است همه از آن تبعیت کنیم.

وی اظهار کرد: اقشار مختلف جامعه می بایست مسئله اقتصاد مقاومتی را از خانه های خود آغاز کند و مسئولان نیز اقدامات گسترده تری در باب این شعار بسیار مهم و اساسی انجام دهند تا کشور بتواند در برابر تهدیدات اقتصادی از سوی استکبار بیمه باشد.

ماموستا خلیفه زاده تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی برگرفته از ایات قران است که رهبر معظم انقلاب طی چندین سال گذشته با دور اندیشی بر آن تاکید داشته است.

وی ادامه داد: توجه به اقتصاد مقاومتی از سوی مدیران اجرای و اقشار مختلف جامعه می تواند باعث شکوفای اقتصادی در کشور شود و همچنین هزاران فرصت شغلی برای جوانان بیکار ایجاد می کند که امید است از همین آغازین روزهای سال جدید مسئله اقتصاد مقاومتی در دستور همه مسئولان کشور قرار گیرد.

امام جمعه بوکان خاطر نشان کرد:در صورتی که به صورت صحیح و با اقدام جدی به مقوله اقتصاد مقاومتی پرداخته شود قطعا این مهم می تواند باعث رشد و شکوفایی کشور در همه زمینه ها شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: يكي از رسالت هاي سنگين روحانيت روشنگري توده هاي مردم در موضوع سياست هاي روز بوده و در اين راستا آنها مي توانند نقش مهمي ايفا كنند که از مهم ترین این برنامه ها می توان به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

ارسال نظرات