به مناسبت فرارسیدن هفته زن؛

جشن بزرگ «یاس نبی» صبح فردا در بوستان فدائیان اسلام برگزار می‌شود

معاونت بسیج جامعه زنان ناحیه مالک اشتر با بیان اینکه بیش از هزار نفر از بانوان منطقه 15 در این جشن حضور می یابند، گفت: جشن یاس نبی در بوستان فدائیان اسلام واقع در منطقه 15 تهران و خیابان خاوران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۵۶۶۹۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

مهناز اصغری معاونت بسیج جامعه زنان ناحیه مالک اشتر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن اعلام خبر برگزاری جشن «یاس نبی» اظهار داشت: جشن بزرگ «یاس نبی» به مناسبت بزرگداشت هفته زن، میلاد حضرت فاطمه(س) و همچنین سالروز میلاد بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، از ساعت 10 صبح فردا (پنجشنبه 19 فروردین ماه) با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه بیش از هزار نفر از بانوان منطقه 15 در این جشن حضور می یابند، گفت: جشن یاس نبی در بوستان فدائیان اسلام واقع در منطقه 15 تهران و خیابان خاوران برگزار می شود.

معاونت بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر ضمن تشریح برنامه های این جشن، افزود: سخنرانی حجت الاسلام شیخ هادی اتابکی، مولودی خوانی، تجلیل از بانوان برتر در عرصه های علمی و هنری و همچنین تقدیر از مادران نمونه در سطح منطقه 15 از جمله برنامه های جشن یاس نبی می باشند.

وی با اشاره به برپایی غرفه ویژه کودکان در حاشیه برگزاری جشن یاس نبی، گفت: این غرفه با هدف تشریح سوره کوثر و بیان خصوصیات حضرت فاطمه زهرا(س) برای کودکان برپا می شود.

ارسال نظرات