به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

اعزام رئیس هیئت دوچرخه سواری استان زنجان به مسابقات کاپ جهانی فرانسه

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان زنجان به مسابقات کاپ جهانی فرانسه و مسابقات بین المللی ایتالیا و اسلوانی و قهرمانی آسیایی تایلند اعزام می شود.
کد خبر: ۸۶۵۶۴۹۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرهاد عصفوری رئیس هیئت دوچرخه سواری استان زنجان و مربی زنجانی تیم های ملی دوچرخه سواری به عنوان مربی و سرپرست تیم های ملی دوچرخه سواری کوهستان به مسابقات کاپ جهانی فرانسه و مسابقات بین المللی ایتالیا و اسلوانی و قهرمانی آسیایی تایلند اعزام می گردد.

گفتنی است، این مربی دوچرخه سواری در مسابقات قهرمانی جهان معلولین جهت کسب سهمیه المپیک ریو به عنوان سر مربی تیم ملی حضور داشت و در این دوره از رقابت ها تیم ملی کشورمان موفق به تثبیت سهمیه یک نفر برای المپیک 2016 ریو شد.

این دوره از رقابت ها از تاریخ 17/1/95 لغایت 20/2/ 95برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی جهان معلولین 23/12/94 در کشور ایتالیا برگزار شد.

گفتنی است،اردوی تدارکاتی جهت اعزام به کشورایتالیا؛ 25روزه و زیر نظر پریموث استرانکار سرمربی اسلوانیایی تیم ملی برگزار خواهد شد.

نمایندگان کشورمان در بخش دانهیل و کراس کانتری در این اردو در چند مسابقه بین المللی شرکت خواهند کرد و سپس به طور مستقیم راهی رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند می شوند.

اعضای تیم ملی کشورمان در این اردوی آماده سازی شامل: مهدی میرزاحسینی(مربی)،فرهاد عصفوری (سرپرست)،محسن رمضانی،فرزاد خدایاری،محمدپورشریف،سجاد طاهری،حسین زنجانیان،امین نجفی بزی،حسین رفیعی،امیرحسین جمشیدیان، فرانک پرتو آذر،محبوبه اوحدی،امیر آهنجان خواهند بود.

لازم به ذکر است، حامی مالی تیم ملی کشورمان در این اردو شرکت فستوس است و رقابت های قهرمانی آسیا در رشته کوهستان اردیبهشت سال جاری در کشور تایلند برگزار می شود.

ارسال نظرات