به میزبانی دفتر امام جمعه:

برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر در سال جدید

اولین جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر در سال95 با حضور شاه حسینی فرماندار و مدیران ادارات شهرستان در دفتر امام جمعه اشکذر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۶۲۸۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، در ابتدای این جلسه امام‌جمعه اشکذر به اهمیت فراهم کردن زمینه مساعد برای معیشت مردم تأکید کرد و گفت: عدم توجه به نیازهای ضروری در هر جامعه‌ای زمینه‌ساز ناامنی اخلاقی و فرهنگی ، مشکلات و بزهکاری‌ها ست.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طالبیان به احادیث و روایات متعدد در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری و انتخاب شعار سال با محوریت اقتصاد اشاره کرد و افزود: مشکلات اقتصادی باید به‌عنوان یکی از چالش‌های مهم ذهنی و فکری مدیران باشد که در صدد رفع آن اقدام کنند.
در ادامه این جلسه فرماندار اشکذر با تبریک سال جدید از خدمات ادارات شهرستان در ستاد استقبال از مسافران نوروزی تقدیر و تشکر کرد و گفت: اسکان مسافران نوروزی در ایام تعطیلات به بهترین شکل ممکن صورت گرفته و اهداف تعریف شده برای این ستاد در راستای خدمت رسانی مطلوب و شایسته به مهمانان نوروزی محقق شده است.
"محمدعلی شاه‌حسینی ” به نام‌گذاری سال ۹۵از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ” اشاره و تصریح کرد: ضرورت و تاکید رهبر معظم انقلاب بر محور اقتصاد در جامعه نشان می دهد که این موضوع باید به محوریت امور کاری در جامعه تبدیل گردد و شهرستان اشکذر نیز باید با همت تمام مدیران ادارات در همین راستا گام یر دارد.
فرماندار اشکذر پیروی از الگوهای علمی و بومی را تنها راه موفقیت برای مقابله با اقدامات دشمن برشمرد و افزود: صرفه‌جویی و استفاده از تولیدات داخلی می‌تواند به‌عنوان گزینه‌ای مؤثر و ابتدایی در زمینه اقتصاد مقاومتی مدنظر همگان قرار گیرد.

photo_2016-04-04_13-52-40

photo_2016-04-04_13-52-46

photo_2016-04-04_13-52-52

ارسال نظرات