خبرهای داغ:

قدردان نقش ارزشمند شهروندان و دستگاه های مختلف اجرایی هستیم

خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز با اشاره به بارش برف سنگین نیمه‌شب گذشته، از همکاری پرشور شهروندان، تشکل‌های مردم‌نهاد و دستگاه‌های مختف اجرایی در پاکسازی عمومی شهر و حفاظت از درختان قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۶۵۶۰۶۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی بحران کم‌آبی، بارش رحمت الهی در شب گذشته، موجب خوشحالی و مسرت عمومی در شهر شد و البته مشکلاتی را نیز در سطح شهر ایجاد کرد.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: خوشبختانه بارش برف و به تبع آن، سنگینی شاخه‌های درختان سطح شهر، خطری برای عابران و امکانات شهری ایجاد نکرده است.

وی اظهار داشت: عوامل خدماتی و اجرایی شهرداری تبریز، از نخستین دقایق بارش برف، با حضور عملیاتی خود، برف‌روبی مسیرهای مختلف شهری و پاکسازی شاخه‌های درختان را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دادند؛ با این حال، این ماموریت، بدون همکاری شهروندان و دستگاه‌های مختلف اجرایی میسر نبود.

شهردار تبریز بیان کرد: همکاری شهروندان، دستگاه‌های مختلف، تشکل‌های مردم‌نهاد، نیروهای نظامی و سربازان و هلال‌احمر، با بخش‌های اجرایی و کارکنان زیرمجموعه های مختلف شهرداری تبریز، موجب شد، معابر مختلف سطح شهر در سریع‌ترین زمان ممکن ایمن شده و از صدمات احتمالی کاسته شود.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: امیدواریم با استمرار این همکاری و همدلی، بتوانیم برنامه‌های مختلف خدمت‌رسانی را با همین نشاط و پویایی تداوم ببخشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها