خبرهای داغ:

عاشقان بانوي آب و آيينه در خوي ايستگاه صلواتي برپا كردند

به مناسبت بزرگداشت هفته زن، بسیجیان پایگاه مقاومت شهيد فروتني سپاه خوي، اقدام به برپائی ایستگاه صلواتی و توزیع شربت و شكلات، بین اهالي اين شهرستان در ميدان قمسال کردند.
کد خبر: ۸۶۵۵۹۰۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده پايگاه شهيد فروتني سپاه خوي در حاشيه برپايي ايستگاه صلواتي با تبريك هفته زن به تمامي بانوان پيرو فاطمه زهرا(س) گفت: ايستگاه صلواتي با هدف زنده نگه داشتن یاد بانوی جهان اسلام و سرور زنان حضرت فاطمه زهرا (س) و نيز آشنايي جامعه و نهادينه کردن فرهنگ فاطمي در بين آحاد جامعه برگزار شد.

محمود صادق زاده افزود: زهرا(س) بانويي است كه نه تنها براي بانوان بلكه براي آقايان هم الگو و اسوه است.

وي افزود: در عصمت پيامبر(ص)، با سبك زندگي خود براي تمام نسلها در هر زمان درس بزرگي داده و همگان بايد در حفظ وحجاب،حضور در جامعه و دفاع از ولايت را از ايشان تبعيت كنند.

فرمانده پايگاه شهيد فروتني سپاه خوي در ادامه با اشاره به ياد و خاطره رزمندگان اسلام در طول 8سال دفاع مقدس تصريح كرد: اين آيين ها نماد و يادآور برپايي ايستگاه صلواتي در جبهه ها است كه رزمندگان ما با شعار«مي رويم تا انتقام سيلي زهرا(س) را بگيريم» و با هدف نشان دادن گوشه اي از رشادت ها و جانبازي ها و گذشت و ايثار و حضور گرم زنان و مردان به تبعيت از دخت نبي اكرم(ص) در دفاع از ولايت است برگزار شد.

گفتني است در کنار برپایی مراسم، پخش مولودی میلاد دخت نبی اکرم(ص) در ایستگاه صلواتی و همچنین از بلندگوی مسجد فاطمه الزهرا(س)، فضای ميدان قمسال شهرستان خوي را عطر آگین کرده بود.

ارسال نظرات