مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد:

الگوپذیری از زندگی حضرت زهرا(س) می تواند زمینه ساز تحقق شعار سال باشد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: با نگاهی ساده به زندگی حضرت زهرا(س) می‌توانیم در زمینه تحقق شعار سال و در نهایت پیشرفت کشور از ایشان الگو بگیریم.
کد خبر: ۸۶۵۵۵۵۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: «فخرالسادات خامسی هامانه» در جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان شاغل استان یزد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) گفت: سال 95 همراه با حال و هوای فاطمی آغاز شد و فرصتی است تا در هفته زن در زندگی حضرت فاطمه(س) تامل کنیم و با تأسی از این بانوی بزرگوار در مسیر رشد و تعالی خود و جامعه بکوشیم.

وی تلاش همگانی برای تحقق شعار امسال را خواستار شد و افزود: بانوان جامعه باید با تأسی و الگوپذیری از سیره و منش حضرت فاطمه الزهرا(س) برای تحقق «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» کوشش کنند.

این مقام مسئول قناعت‌پیشگی حضرت فاطمه(س) را یادآور شد و گفت: حتی با نگاهی ساده به زندگی حضرت زهرا(س) می‌توانیم در زمینه تحقق شعار سال و در نهایت پیشرفت کشور از ایشان الگو بگیریم.

خامسی با اشاره به تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بر ضرورت الگوگیری از بانوی دو عالم گفت: حضرت فاطمه(س) الگویی فرا زمانی و فرا مکانی است؛ حضرت زهرا(س) با وجود عمر کوتاهی که داشته‌اند، الگویی به تمام معنا برای افراد جامعه هستند و لازم است با تأسی از رفتار و منش الهی ایشان، به فضایل اخلاقی دست یابیم.

جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان شاغل روز گذشته در محل مجتمع فرهنگی ورزش بانوان کوثر یزد برگزار شد.

برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، مراسم مولودی خوانی، سخنرانی با موضوع اهیمت سلامت بانوان، تجلیل از ورزشکاران بانوی برتر در زمینه‌های عفاف و حجاب، قرآن و تجلیل از بانوان مدال آور در سال 94 از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

یزدبانو/

ارسال نظرات