عضو شورای پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد:

حلقه های صالحین بستری برای پرورش استعداد جوانان برای اداره آینده کشور

عضو شورای پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد با بیان اینکه حلقه های صالحین بستر مناسبی برای پرورش استعداد و توانایی جوانان برای اداره آینده کشور است گفت: یکی از خروجی های حلقه های صالحین باید پرورش جوانانی باشد که در مسیر ولایت از ارزش های انقلاب دفاع کنند.
کد خبر: ۸۶۵۵۵۱۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: با حضور اعضای پایگاه مقاومت شهید چمران و خانواده شان و با حضورشورای فرهنگی پایگاه گردهمائی حلقه های صالحین پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد در پارک کوهستان بافق برگزار شد.

در این گردهمائی حاج حسن شیخ زاده مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان و یکی از اعضای پایگاه مقاومت شهید چمران در سخنانی ضمن تبریک عید سعید نوروز به خانواده و اعضای پایگاه مقاومت شهید چمران در حاشیه این گردهمائی گفت: تربیت انسان های مومن، مجاهد، بصیر و انقلابی و همچنین ارتقای روحیه خدمتگزاری، توسعه فرهنگی و تفکر بسیجی و مقابله با تهاجم فرهنگی را از اهداف حلقه های صالحین برشمرد.

وی با بیان اینکه حلقه های صالحین بستر مناسبی برای پرورش استعداد و توانایی جوانان برای اداره آینده کشور است گفت: یکی از خروجی های حلقه های صالحین باید پرورش جوانانی باشد که در مسیر ولایت از ارزش های انقلاب دفاع کنند.

این مربی افزود: با توجه به هجمه دشمن در جنگ نرم وظایف ما جهت مبارزه با این هجمه های دشمن بیش از گذشته سنگین است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در حرم امام رضا(ع) در نخستین روز سال جدید، این فرمایشات را هندسه نظام و راهبرد انقلاب در طول سال دانست و افزود: مبنای فعالیت حلقه های صالحین نیز بر اساس این هندسه و در مسیر رهنمودهای رهبری برنامه ریزی شده است.

شیخ زاده همچنین به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در حرم امام خمینی(ع) اشاره کرد و با بیان این که فرمایشات ایشان حول 7 محور اساسی می چرخید، این محورهای کلیدی را اساس و چراغ راه آینده حلقه های صالحین دانست.

وی بصیرت افزایی را در رأس برنامه های حلقه های صالحین بیان کرد و افزود: یکی از مسایلی که باید در دستور کار مربیان حلقه های صالحین قرار گیرد، تحلیل درست مسائل روز و آگاه کردن نسل جوان و پاسخ گویی به سؤالات و شبهات آن ها است.

این گردهمائی با حضور 40 نفر از اعضای پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد در کوهستان پارک بافق برگزار شد.


ارسال نظرات