فرمانده سپاه میاندرود ساری:

برجام ها پیش روی نرم دشمن برای اسقاط نظام مقدس انقلاب اسلامی است

برجام یک برای از بین بردن انرژی هسته‌ای، برجام دو برای از بین بردن بودجه دفاعی و موشکی، برجام سه نیز از بین بردن قداست و قوانین اسلامی و ... است و هر روز به بهانه‌های مختلف این برجام و برنامه‌های دشمن ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۵۵۲۴۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰



 

خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود گفت: دنیای غرب باید آگاه باشد که ما به‌عنوان فرزندان انقلاب هرگز اجازه نخواهیم داد که یاوه‌گویان داخلی و استکبار جهانی، اندکی در این سرزمین مقدس نفوذ پیدا کنند.

حسین جناسمی در جشن میلاد کوثر که با حضور بانوان میاندورودی و مسئولان شهرستانی برگزار شد، با اشاره به شعار امسال به نام «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» اظهار کرد: باید وارد کار شویم و با اشتغال‌زایی، کشورمان را از وابستگی به غرب و شیطان بزرگ نجات دهیم.

وی با تأکید بر اینکه همچنان ذره‌ای از دشمنی‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی، دین و قرآن کم نشده است، افزود: جنایتکاران همان کسانی هستند که با جنگ هشت ساله، جوانان مملکت را به خاک و خون کشیده و هم‌اکنون داعش را به‌وجود آوردند‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود افزود: آمریکای جنایتکار همان جنایت‌پیشه‌ای است که تحریم‌های ظالمانه را بر ملت ایران تحمیل کرد اما راه مبارزه با استکبار جهانی ادامه دارد.

جناسمی با بیان اینکه کسانی که می‌گویند ما به نهضت اسلامی احتیاج نداریم و دنیا، دنیای تعامل است، تصریح کرد: همه بدانند که آنها وابستگان و سرسپردگان آمریکا هستند و سر در آخور استکبار جهانی دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خاطرنشان کرد: برجام یک برای از بین بردن انرژی هسته‌ای، برجام دو برای از بین بردن بودجه دفاعی و موشکی، برجام سه نیز از بین بردن قداست و قوانین اسلامی و ... است و هر روز به بهانه‌های مختلف این برجام و برنامه‌های دشمن ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به‌ دنبال شکست انقلاب اسلامی هستند تا خون شهدا را پایمال کنند، تصریح کرد: دنیای غرب باید آگاه باشد که ما به‌ عنوان فرزندان انقلابی هرگز اجازه نخواهیم داد که یاوه‌گویان داخلی و استکبار جهانی، اندکی در این سرزمین مقدس نفوذ پیدا کنند و مشت محکمی بر دهان ظالمان وارد خواهیم کرد.

جناسمی به نقش مادر در خانواده تأکید کرد و افزود: زن نعمتی است که لازمه شکل‌گیری آرامش و امنیت در کانون خانواده است و زنان با الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س) باید فاطمی زندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه زن در جامعه ایرانی از احترام و جایگاه ویژه‌ای برخودار است، گفت: همین امر سبب توطئه دشمنان برای بد جلوه‌دادن حضور زنان در خانواده و جامعه است که انواع جنگ نرم به‌خوبی گویای این مطلب است.

 در پایان این مراسم با اهدای جوایزی از بانوان نمونه میاندورودی و مادران شهدا تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها