از سوی روابط عمومی و تبلیغات ناحیه خاتم:

تبیین اقدامات عملی در اقتصاد مقاومتی

همزمان با اولین جلسه کاری سال 95 و با حضور پرسنل ناحیه مقاومت بسیج خاتم در راستای راهکارهای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل در سال جدید بحث و تبادل نظر شد .
کد خبر: ۸۶۵۴۷۰۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ به همت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج خاتم و درراستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در راستای نامگذاری سال 95 با نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل بحث و تبادل نظر شد .

حجه الاسلام والمسلمین شیخ زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خاتم در این نشست با تبریک فرا رسیدن سال جدید به بیان مطالبی در خصوص راهکارهای تحقق شعار امسال پرداخت .

وی در ادامه با اشاره به پتانسیل های موجود اقتصادی پیرامون محیط زندگی ، فردی و کاری بر استفاده از محصولات و تولیدات داخلی تاکید کرد .

حجه الاسلام شیخ زاده در ادامه با اشاره به کم دقتی برخی افراد در مدیریت منابع مالی و اولویت بندی نیازها با برنامه هایی که منابع مالی نیاز دارند به بیان اقدامات عملی در اقتصاد مقاومتی پرداخت .

پاسداری کامل از سرمایه گذاری های سابق ، ارتقاء بهره برداری صحیح از انرژی ، آموزش و یادگیری شیوه های بهره وری از منابع انرژی از مواردی بود که حجه الاسلام والمسلمین شیخ زاده درراستای تحقق اهداف شعار سال 95 بیان کرد.

ارسال نظرات