خبرهای داغ:

روحیه و ایمان شهدا عامل پیروزی دفاع مقدس بود

خبرگزاری بسیج: فرمانده پایگاه امام خمینی(ره) سپاه امامت تبریز در دیدار با خانواده شهید ایازی پور، با اشاره به ویژگی های شخصیتی این شهید، روحیه و ایمان شهدای دوران دفاع مقدس را عامل سعادت و پیروزی دانست.
کد خبر: ۸۶۵۴۶۶۰
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمدباقر ارجمند افزود: همه پیروزی های پس از انقلاب حاصل قطره قطره خون شهداست که به ما آموختند خواستن توانستن هست و این موجب شده است ملت ما در همه برهه های حساس کشور و آزمون های مهم با الگو گرفتن از این فرهنگ سربلند و موفق باشند.
مادر شهید ایازی پور در ادامه این دیدار با بیان اینکه همه شهدا در رفتار و عمل اسوه ای بی نظیر بودند، به آخرین روزهای جبهه رفتن شهید اشاره کرده و گفت:
پسرم در آخرین روز های رفتنش می گفت این سفر، سفر آخر من خواهد بود و در پاسخ خواهرش که پرسیده بود انشاالله کی برخواهی گشت، گفته بود روزی که ماشین ها در فلکه صف ببندند خواهم برگشت.

وی ادامه داد: وقتی که خبر شهادتش را برایم آوردند و برای استقبال پیکر پاکش به فلکه سردرود آمدیم، ماشین های استقبال کنندگان را که به صف شده بودند مشاهده کردم به سخن فرزند شهیدم آنجا پی بردم که چه فرموده بود.

فرماندهی و شورای پایگاه حضرت امام خمینی(ره) حوزه سردرود سپاه امامت تبریز به مناسبت آغاز سال جدید با حضور در منزل شهید ایازی پور با مادر این شهید دیدار کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها