واکنش پژمانفر به توییت ضد امنیتی هاشمی در گفتگو با «بسیج»:

تضعیف تعمدی توان دفاعی کشور ریشه در کفر به آرمان‎های انقلاب دارد

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: اگر بخواهیم با مسامحت با این افراد برخورد کنیم باید بگوییم اشتباه کردند و غافل هستند، اما بنده فکر می‎کنم بحث غفلت نیست و ریشه در کفر آن‌ها به آرمان‎های انقلاب اسلامی دارد و رفتار تعمدی است و طبیعتا اگر کسی در مقابل جریان انقلاب اسلامی بایستد حتما خیانت محسوب می‎شود.
کد خبر: ۸۶۵۴۵۲۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به توییت ضد امنیتی هاشمی درباره توان دفاعی کشور و همچنین با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع مداحان و هشدار ایشان نسبت به تضعیف توان دفاعی کشور اظهار داشت: مهمترین اتفاقی که انقلاب اسلامی در طول این مدت 37 سال ایجاد کرد تنها تغییر یک رژیم نبود بلکه ایجاد یک جریان گفتمانی بود که معادلات استعمار را در دنیا بهم زد.

پژمانفر ادامه داد: جریان‎هایی تمام تلاششان این بود که در مقابل این جریان گفتمانی، منفعلانه موضع بگیرند و با تاکتیک‌های متعددی مقابل این جریان انقلاب اسلامی بایستند؛ اعم از جریان های صریح و حتی جریان های عمیق نفوذی که در شکل های مختلف شکل گرفت تا بتواند این گفتمان انقلاب اسلامی را تحت تاثیر قرار دهد.

نماینده مردم مشهد در مجلس تاکید کرد: یکی از گفتمان های انقلاب اسلامی بحث مقاومت و ایستادگی و بازی نکردن در پازل دشمن است، اما در مقابل این جریان کسانی هستند که گفتمان انقلاب را کنار گذاشتند و امروز کافرین به گفتمان انقلاب اسلامی هستند ولو اینکه مسندهای حساسی را در طول انقلاب اسلامی به عهده داشتند.

پژمانفر در چرایی رفتار این جریان مخالف انقلاب عنوان کرد: امروز ریشه این رفتارها و حرف‎ها ناشی از عدم باور و قبول این گفتمان است و نتیجه‎ای جز ایستادن در مقابل جریان انقلاب نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم با مسامحت با این افراد برخورد کنیم باید بگوییم اشتباه کردند و غافل هستند، اما بنده فکر می‎کنم بحث غفلت نیست و ریشه در کفر آن‌ها به انقلاب اسلامی دارد و رفتار تعمدی است و طبیعتا اگر کسی در مقابل جریان انقلاب اسلامی بایستد حتما خیانت محسوب می‎شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار