در نظرآباد رخ داد:

ایجاد رعب و وحشت سارقان مسلح طلافروشی را به هدف رساند/ ماموران با جدیت در حال بررسی سرقت

سه تن از سارقین مسلح با حمله وحشتناک به طلافروشی در بلوار رسالت شهرستان نظرآباد جواهرات طلا فروشی را به سرقت برده و کام طلافروش نگون بخت را در ایام شیرین عید نوروز تلخ کردند.
کد خبر: ۸۶۵۳۷۱۴
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج
؛ در هشتمین روز از بهار ۱۳۹۵ سه تن از سارقین مسلح با حمله وحشتناک به طلافروشی در بلوار رسالت شهرستان نظرآباد جواهرات طلا فروشی را به سرقت برده و کام طلافروش نگون بخت را در ایام شیرین عید نوروز تلخ کردند.

بر اساس این گزارش ؛ شامگاه روز یکشنبه مورخه ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ حوالی ساعت' ۱۹:۳۰ سه تن از سارقان حرفه ای با مجهز بودن به سلاح های سرد و گرم از جمله قمه و کلاشینکف با یک دستگاه خودروی زانتیا خود را به محل جواهرفروشی موردنظر رسانده و با شلیک و شکستن شیشه های ویترین جواهرفروشی مذکور و شلیک دو تیر هوایی موجب ترس و وحشت مردم شده و از ازدحام جمعیت در محل مورد نظر ممانعت بعمل آورده اند و بدین ترتیب زمینه های سرقت جواهرات را بر خود فراهم ساخته و حدودا ۳ کیلوگرم طلا و جواهرات طلافروشی را به سرقت برده و سریعا با همان خودروی زانتیا از محل حادثه متواری میشوند.

گفتنی است ؛ در حال حاضر نیز  مأمورین جان بر کف نیروی انتظامی شهرستان نظرآباد در حال بررسی جوانب این سرقت وحشتناک و مسلحانه هستند تا در نهایت سارقینی که علاوه بر سرقت جواهرات آرامش عمومی را خدشه دار کرده را به دام انداخته و به سزای اعمالشان برسانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها