مسئول دبیرخانه ستاد راهیان نور سپاه کربلا مطرح کرد:

حضور بیش از بیست هزار مازنی طی یازده مرحله در سرزمینهای نور

مسئول دبیرخانه ستاد راهیان نور سپاه کربلا :از حضور بیش از بیست هزار مازنی طی یازده مرحله در سرزمینهای نور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۷۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸





 خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول دبیرخانه ستاد راهیان نور استان مازندران در گفتگو با کوله بار مازندران با بیان اینکه اردوهای راهیان نور پایگاه های مقاومت بسیج محلات مازندران در 11 مرحله انجام شد، اظهار داشت: آمارها نشان از حضوربیش از 20هزار نفر مردم دیار علویان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دارد.

محمد حسین زارع اردوهاي راهيان نور را فرصت ارزشمندي دانست و خاطر نشان کرد:  بخش بسيار كوچكي از رشادت هاي فرزندان اين آب و خاك در جريان هشت سال جنگ تحميلي در مقابل دشمن قسم خورده در مناطق عملیاتی جنوب نمايش داده شود.

زارع گفت:  هدف از برگزاري اردو‌هاي راهيان نور اين است که نسل سوم و چهارم انقلاب بتوانند با زحمات و ايثار هشت‌ساله رزمندگان آشنا شوند و بدانند که برکت مبارزات و جان‌فشاني‌هاي ديروز آن ها توفيقات کنوني را براي کشور به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه اعزام های راهیان نور محلات مازندران از 14 اسفند آغاز و تا 12فروردین ادامه خواهد داشت اظهار داشت:  تا کنون استقبال خوبی از اردوهای راهیان نور صورت گرفت و اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر از آبان ماه سال 94 میزبان زائران راهیان نور است.

مسئول دبیرخانه ستاد راهیان نور استان مازندران در بخش دیگری از سخنانش به حضور اقشار مختلف در مناطق عملیاتی اشاره کرد و گفت: اقشار مختلف مردم در این سفر  فرهنگی ، زیارتی  از یادمان‌های طلائیه، فتح‌المبین، شلمچه، نهر خین، پادگان شهید محمود وند، اروندکنار و هویزه بازدید خواهند کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اردوهای راهیان نور حرکتی ماندگار و جریان ساز در انتقال ارزش‌ها و اصول دفاع مقدس به عموم مردم به ویژه نسل جوان کشور است، گفت: اعزام اقشار مختلف مردم به اردوهای راهیان نور یک حرکت فرهنگی مستمر و توقف ناپذیر برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در جامعه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها