امام جمعه ندوشن؛

مسئولان با کمک مردم “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” را محقق کنند

امام جمعه ندوشن گفت: با کمک مردم، مسئولان نیز حرکت کنند تا " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"محقق شود.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۴۶
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد: "حجت الاسلام و المسلمین محمد جوادی” در اولین خطبه های نماز جمعه سال ۹۵ ندوشن با اشاره به عمده بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب در بیانات خود تاکید کرده اند که فقط با اقتصاد مقاومتی می توان به جنگ رکود و بیکاری رفته، جلوی تهاجمات اقتصادی دشمن را گرفته و رکود را مهار کرد.

امام جمعه ندوشن افزود: با اقتصاد مقاومتی فرصت های ارزشمندی در کشور ایجاد میشود که نیازمند کار و تلاش است و همه باید به مسئولان کمک کنند تا در شکوفایی افتصاد مقاومتی موفق باشند.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی بستر مناسبی برای خنثی سازی تهاجمات اقتصادی و سیاسی دشمن است و امید است تا توفیق اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی به همه مردم و مسئولان داده شود.

جوادی با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: آغاز و پایان سال ۹۵ با این مناسب فرخنده همراه است و امیداوریم سالی توام با سربلندی و نزول برکات الهی را شاهد باشیم.

امام جمعه ندوشن، با اشاره به شیوه تربیتی اسلام و بهره گیری از الگوهای موفق اسلامی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین شیوه های تربیتی، روش الگو گیری است و اسلام برای تعالی انسان ها بر امر الگو قرار دادن تاکید داشته که در قران رسول گرامی اسلام به عنوان الگویی شایسته برای مسلمانان معرفی شده است.

وی حضرت زهرا(س)را نیز الگو بازر زنان موفق و مسلمان جهان معرفی کردو گفت: فاطمه زهرا(س) در فرهنگ اسلام به عنوان الگو و اسوه ی همه زنان عالم است و تبعیت از رسول مکرم اسلام و حضرت فاطمه زهرا موجب سعادت دنیوی و اخروی میشود.

جوادی افزود: جهاد در راه اسلام، علم افزایی، فداکاری، همسرداری، حضور در صحنه های سیاسی و اجتماعی، تربیت فرزندانی معصوم ، ولایت پذیری،عفت، حیا و پاکدامنی بخشی از دریای بیکران خصوصیات بارز حضرت زهرا(س) است.

ارسال نظرات