برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا

بازدید فرمانده سپاه استان البرز از مناطق عملیاتی جنوب کشور+عکس

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۵۳۲۰۰
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ با گذشت بیش از 2 دهه از دوران دفاع مقدس، ملت ایران هر ساله در ایام نوروز برای بهره‌مندی از فضای روحانی و معنوی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل با کاروان‌های راهیان نور عازم مناطق عملیاتی در غرب، جنوب و جنوب غربی کشور شده و چند روزی در یک محیط روحانی را با یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان (ره) می‌گذرانند.
بازدید فرمانده سپاه استان البرز از مناطق عملیاتی جنوب کشور
مردم ولایی استان البرز نیز هر ساله در ایام نوروز در قالب صدها کاروان زیارتی عازم این مناطق می‌شوند و امسال نیز برنامه‌های ستاد راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی (ع) با استقبال اقشار مختلف مردمی به ویژه نسل جوان، دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران همراه بوده است.

بر اساس برنامه‌های نوروزی این ستاد، امسال کاروان‌های راهیان نور استان البرز از ششم اسفند 94 عازم مناطق عملیاتی شده و این برنامه تا پایان تعطیلات نوروز 95 تداوم دارد.

بازدید فرمانده سپاه استان البرز از مناطق عملیاتی جنوب کشور

در همین راستا سردار علی استاد حسینی به همراه جمعی از مسئولین سپاه استان البرز در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور یافت و از یادمان های شهدای 8 سال دفاع مقدس بازدید کرد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفت‌وگویی با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج از البرز به مناطق عملیاتی جنوب کشور، درباره اهداف سفر معنوی فوق گفت: امروز عزت و سربلندی ملت ایران مرهون ایثار و فداکاری شهدا و امام شهیدان (ره) است و همانطور که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی فرمودند، برای تداوم این عزت و سربلندی باید راه شهدا را طی کرده و برای تحقق اهداف و آرمان‌های امام شهیدان تلاش کنیم.

سردار استاد حسنی افزود: با توجه به اعزام کاروا‌ن‌های راهیان نور استان البرز و شهرستان کرج، برای بهره‌مندی از فضای معنوی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و تجدید بیعت مجدد با شهدا در یک برنامه چند روزه عازم  این مناطق شده و مطمئن هستم که بهره‌مندی از این فضای روحانی و معنوی انرژی مان را برای خدمت‌رسانی به مردم دو چندان می‌کند.

بازدید فرمانده سپاه استان البرز از مناطق عملیاتی جنوب کشور

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه از جمله برکات دیگر این سفر همراهی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران است تاکید کرد: وقتی روحیه بالا و عزم راسخ این عزیزان برای دفاع از اسلام، انقلاب، ولایت را مشاهده می‌کنیم، وظیفه خود را برای خدمت به مردم سنگین‌تر می‌بینیم.

سردار استاد حسینی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه نه تنها نسل های سوم و چهارم بلکه کلیه مردم ایران مورد هجمه دشمن قرار گرفته اند و در اگر می خواهیم از راه شهدا جدا نشویم باید در این مکان ها خصوصا یادمان های شهدا ،حضور پیدا کرده تا از نزدیک با جان فشانی ها و ایثارهای رزمندگان و شهدا بهتر آشنا شویم.

گفتنی است فرمانده سپاه استان البرز در سفر خود به مناطق عملیاتی جنوب کشور از یادمان‌های دفاع مقدس از جمله پادگان دوکوهه، موقعیت سردار شهید حسین اسکندرلو و یادمان شهید آوینی در منطقه عملیاتی فکه، کانال کمیل، تنگه چذابه، دهلاویه و مشهد شهید چمران، هویزه بازدید و با شهدا پیمان بستند.

بازدید فرمانده سپاه استان البرز از مناطق عملیاتی جنوب کشور
ارسال نظرات
پر بیننده ها