امام جمعه موقت ایلام:

راه حل مشکلات اقتصادی کشور تحقق سیاست ‌های اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه موقت ایلام گفت: راه حل مشکلات اقتصادی کشور تحقق سیاست ‌های اقتصاد مقاومتی است و در این راستا باید از واردات بی رویه جلوگیری شود.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۵۸
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛به نقل ازشبستان، "حجت ‌الاسلام والمسلمینوعد مرادبیگی" امام جمعه موقت ایلام، ظهر امروز(۶ فروردین) در خطبه‌ های نماز‌ جمعه این هفته شهر ایلام، گفت: نامگذاری سال ۹۵ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری بسیار دقیق و هوشمندانه بود که تحقق آن باید در راس برنامه ‌ها قرار گیرد.


وی، افزود: رفع معضل بیکاری و ازدواج جوانان دو موضوع بسیار حیاتی کشور است که باید برای آنها چاره‌اندیشی شود، چرا که بخش قابل توجهی از خانواده ‌های ایرانی در گروه های متوسط و ضعیف جامعه نگران اشتغال فرزندان خود پس از پایان تحصیلات دانشگاهی هستند.

خطیب نماز جمعه ایلام، یادآور شد: حل مشکلات اقتصادی در گرو اجرای نظریه اقتصاددانان و یا دانشمندان غربی نیست بلکه راه حل مشکلات کشور تحقق سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام مرادبیگی، ابراز کرد: اگر بخواهیم چرخه تولید را فعال کنیم و تکانه ‌های مختلف، اقتصاد کشور را آزار ندهد، رفع تحریم‌ها تنها چاره کار نیست، چرا که آمریکایی ها پس از تحریم نیز‌ موانع متعددی پیش روی کشور ایجاد کرده اند وبانک ‌های ایرانی همچنان تحریم هستند.

وی، اضافه کرد: راه حل مشکلات اقتصادی کشور تحقق سیاست ‌های اقتصاد مقاومتی است و در این راستا باید از واردات بی رویه جلوگیری شود.

امام جمعه موقت ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به همزمان شدن ایام سال جدید با میلاد حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: جریان محبت ورزی به پدر و مادر در سیره فاطمه زهرا (س) دیده می‌شود و این مهم، از جایگاه و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مرادبیگی، با اشاره به اینکه نجیب‌ترین جوانان، در ایران اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: نسل جوان باید با تاسی از حضرت فاطمه (س) احترام به پدر و مادر را در راس برنامه‌های خود قرار دهند و همواره در زندگی با الگوگیری از صدیقه طاهره (س) راه ایشان را ادامه دهند.


ارسال نظرات