حضور در یادمانها و روایتگری صحیح تاثیر گذار ی در جامعه را افزایش می دهد

نقل رشادت ها در فضاهای معنوی شلمچه و اروند در منطقه فتح المبین و یادمان ها بسیار موثراست و با هر زائر مشتاق با شرایط خودشان صحبت میکنیم و این احساس که هر انسانی آسیب پذیر است تا از آسیب ها دور شود.
کد خبر: ۸۶۵۲۹۰۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۶

خبرگزاری بسیج مازندران ، کاروانهای راهیان نور دیگر منطقه محروم و غیر محروم نمی شناسد این عشقی است که مردم را برای حضور در کربلای ایران از هزاران کیلومتر آن طرف تر از سرزمینی که مردمش در میان سرزمین سبز با بیابان سرد و بی روح غریبه بودند بخود کشاند.

سرهنگ پاسدار روح الله ذلیکانی یکی از زوار کاروان راهیان نور از منطقه دودانگه ساری به سید حسینعلی تقوی خبرنگار بسیج سپاه کربلا در این مورد چنین می گوید: همراه با کاروان بسیجیان اعم از خواهران وبرادران در قالب 2 اتوبوس از ابتدای عید به عنوان یک خدمتگذار بسیجی که در دوران دفاع مقدس هم توفیق رزمندگی داشتیم افتخار حضور در سرزمین نور را یافتیم.

حاج روح الله می گوید: توفیق دارم که در جمع بسیج دانش آموزی و دانشجویی و محلات باشم و بالاخره توفیقی است که هر سال یک الی دوباری نصیب ما می شود تا منطقه پراز معنویت را درک کنیم لذا احساس میکنم این نقصی که به عنوان یک راوی جنگ میتوانم ایفا کنم تا جبران رزم شهدا و ایثارگریهایشان کنم .

فرمانده دفاع مقدس افزود: نسل هایی که امروز با انان سر و کار داریم نسل هایی هستند که در جامعه کنونی ما احتمال آسیب پذیری در زیاد است و ما با این حضور به آنان آگاهی میدهیم که هم نسل های قبل چگونه و با چه روحیه ای در این سرزمین ها جنگیده اند و ولایت پذیری و ادب و احترامشان و آن اخلاقشان در جبهه و همه این ها را به نوعی اینجا عملا اجرا کردند.

بسیجی رزمنده یاداور شد: در قالب راوی وضعیت دوران ابتدای جنگ در سال 1359 را من برایشان تشریح می کنم که چگونه با دستان خالی با حاکم بودن دو تفکر حزب اللهی و جهادی و تفکر لیبرالیستی مبارزه کردند و برایشان توضیح میدهم که انتخاب ما نیروهای بسیجی و بچه های کم سن و سال از 12 و 13ساله تا 60 ساله و بیشتر مثل مالک اشتر ها بودند و از آن ها برایشان می گوییم و بعد نمونه بارزی راکه به عینیت افتخار آفرینی کردند .

سرهنگ روح الله گفت: نقل رشادت ها در فضاهای معنوی شلمچه و اروند در منطقه فتح المبین و یادمان های بسیار موثراست و با هر زائر مشتاق با شرایط خودشان صحبت میکنیم و این احساس که هر انسانی آسیب پذیر است تا از آسیب ها دور شود.

وی خاطر نشان ساخت: جوان امروزه باید بداند برای کشف حقایق و دستابی به معرفت الهی چه بداند و به چه کسی رجوع کند و تمسک کند به ولایت و اخلاق و امامان معصومین که می تواند خود را در برابر همه خطرهای نفوذ و اسیب پذیری های شرق و غرب حفظ کند .

حاج روح الله گفت: این راه و روش را داشته باشد که من توفیق این را دارم که بالاخره همچنان مخلصانه و بدون هیچ چشم داشتی همراه این عزیزان سالهاست که هستم و اگر عمری باقی باشد قصد دارم این کار را ادامه دهم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها