همزمان با ایام نوروز صورت گرفت؛

آغاز فعالیت بیش از 800 دانشجو در قالب اردوی جهادی در چهارمحال و بختیاری

مسئول بخش سازندگی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای کمک و ارائه خدمات به مردم مناطق محروم این استان بیش از 800 دانشجو به این مناطق اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۱۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

مسئول بخش سازندگی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح در راستای کمک و خدمت‌رسانی به مناطق محروم این استان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مناطق محروم ادامه داد: خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم چهارمحال و بختیاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اجرای این طرح نقش مهمی در سازندگی مناطق محروم دارد.

همتی تصریح کرد: طرح بسیج سازندگی در بخش‌های دامپزشکی، فرهنگی، پزشکی، بهداشتی، عمران در مناطق محروم شهرستان کوهرنگ، لردگان، اردل و کیار آغاز شد. 

مسئول بخش سازندگی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فعالیت بسیج دانشجویی یک کار فرهنگی بزرگ در راستای ارائه خدمات مطلوب و مفید به قشر محروم چهارمحال و بختیاری است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان در این اردوهای جهادی نقش مهمی در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی دارند اظهار داشت: ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه لازم و ضروری است.

همتی ترویج مباحث فرهنگی، آموزشی، و عقیدتی را از دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی اعزام شده به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری برشمرد و گفت: دانشجویان در این اردو به افراد نیازمند خدمت‌رسانی خواهند کرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات