180 کلاردشتی نوروز در مناطق عملیاتی حضور یافتند

اعزام180 نفر از اهالی ولایت مدار شهرستان کلاردشت در قالب کاروان های دانش آموزی و محلات به سرزمین های نور در جنوب کشور انجام شد.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۱۹
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار محمد علی شریفیان فرمانده سپاه کلاردشت ضمن درود و سلام بر ارواح مطهرحضرت امام(ره) و شهدای عزیز ایران اسلامی، از اعزام180 نفر از اهالی ولایت مدار شهرستان کلاردشت در قالب کاروان های دانش آموزی و محلات به سرزمین های نور در جنوب کشور در سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به مشکلات پیش رو ، از اعزام مسئول فرهنگی سپاه کلاردشت بهمراه کاروان ها جهت مستند سازی و تصویر برداری از اردوهای راهیان نور خبر داد و افزود در کاروان های ما افرادی بودند که در این اردوها متحول شدند و راه گم گشته ی خود را پیدا کردند،بطور مثال در مرحله قبل جوانی بود که اصلا اعتقادی به این چیز ها نداشت ولی با آمدن به راهیان نور زندگی خود و خانواده اش متحول شد ، پدرش سوال کرد که چه کاری انجام داده اید با فرزندم که اینطور متحول شد؟ در جواب گفتم ما کاری نکردیم شهدا خودشان این کار را با ایشان کردند و امسال هم اصرار میکرد که حتما در اردوی راهیان نور شرکت کند

فرمانده سپاه کلاردشت هدف از اعزام کاروان های راهیان نور را ، آشنايي جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها با محورهاي عملياتي هشت سال دفاع مقدس و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت برشمرد و افزود: زائران عزیز از یادمان های شلمچه،اروندکنار،طلائیه، دهلاویه،محمود وند بازدید خواند کرد.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: تنها جایی که می توانیم در آنجا ایثار, معنویت و از خود گذشتگی شهدا را از نزدیک لمس کنیم، همین سرزمین های نور هستند و به همه ی جوانان عزیز توصیه می نمایم حتما حتی برای یکبار هم شده از این مناطق بازدید بعمل آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها