فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان:

تکیه بر اقتصاد مقاومتی، یگانه راه فائق آمدن بر مشکلات کشور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به نامگذاری سال 95 به نام " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " گفت: تکیه بر اقتصاد مقاومتی، یگانه راه فائق آمدن بر مشکلات کشور و بویژه مسائل اقتصادی است.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۵۰
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان: سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج از اردکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر، آغاز سال نو را به همه همشهریان و بویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران تبریگ گفت.

وی با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل " افزود: تکیه بر اقتصاد مقاومتی، یگانه راه فائق آمدن بر مشکلات کشور و بویژه مسائل اقتصادی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان تأکید کرد: در سال گذشته نیز این موضوع از طریق سپاه و بسیج با جدیت مورد پیگیری قرار گرفت و از دغدغه های عزیزان بسیجی ورود به عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی بود که به لطف الهی موفقیت های خوبی هم داشته ایم.

وی اظهار داشت: در سال جدید، سپاه و بسیج با اتکا به خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار(علیهم السلام) بویژه از حضرت زهرا(سلام الله علیها) و با رهنمودهای مقام عظمای ولایت در عرصه اقتصاد مقاومتی اقدامات عملی و مؤثری را انجام خواهد داد.

سرهنگ دهقانی افزود: ان شاالله با همکاری و هم افزایی سایر ارگان ها از ظرفیت های خوب شهرستان اردکان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات