راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور

رهبر معظم انقلاب بارها در مناطق عملياتي حضور يافته اند و اين نشانه اهميت اين اردوي معنوي است كه به عنوان بزرگترين عمليات فرهنگي در كشور از آن ياد مي شود.
کد خبر: ۸۶۵۲۰۱۹
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار بابایی در جمع خادمان شهداي استان مازندران در مناطق عملياتي جنوب گفت: پوشيدن لباس خدمت به زائران شهدا يك افتخار است.

فرمانده سپاه کربلا در جمع خادم الشهداي اعزامي به مناطق عملياتي جنوب اظهار داشت: شما خادم الشهدا در راه خدا و براي خدمت به خلق گام گذاشته ايد و بدون شك اين حركت شما را پرورگار بي اجر و مزد نخواهد گذاشت.

وي با بيان اينكه بايد قدردان اين انتخاب و گزينش الهي و معنوي به عنوان خدمتگذاري به بهترين خلق باشيد، افزود: علاوه بر اينكه معنويت فضاي جبهه و جنگ در مناطق عملياتي بر زائران اين سرزمين هاي الهي اثرگذار است؛ قطعا و يقينا معنويت شما خادمان شهدا نيز بر حاضران در اين مناطق اثرگذار خواهد بود.

سردار بابایی عنوان كرد: با توجه به سابقه و تجربه اي كه برخي از شما خادمان شهدا در سال هاي گذشته كسب كرده ايد بنابراين فرصت خوبي است كه با استفاده از همان تجربيات به بهترين وجه ممكن به زائران يادمان ها و مناطق عملياتي خدمت كنيد.

این مسئول در ادامه با اشاره بر اهميت اردوهاي راهيان نور تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب بارها در مناطق عملياتي حضور يافته اند و اين نشانه اهميت اين اردوي معنوي است كه به عنوان بزرگترين عمليات فرهنگي در كشور از آن ياد مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها