امام جمعه اشکذر:

نماینده مردم در مجلس خبرگان باید انقلابی عمل کند

امام جمعه اشکذر با بیان اینکه همه وظیفه داریم طلبه‌ها را انقلابی تربیت کنیم، تصریح کرد: نماینده مردم در مجلس خبرگان باید انقلابی عمل کند.
کد خبر: ۸۶۵۱۹۹۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ حجت‌الاسلام‌و المسلمین محمد رضا طالبیان در خطبه‌های آخرین نماز جمعه سال 94 این شهربا اشاره به تحویل سال در چند روز آینده ایام نوروز را تبریک گفت و اظهار داشت: ایام نوروز بهترین زمان برای از بین بردن کینه‌توزی‌ها و صله ارحام و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان است.

امام جمعه اشکذر ادامه داد:لحظه تحویل سال یکی از بهترین فرصت‌ها برای دعا کردن و نزدیک شدن به خداست وهمه ما باید خانه دلمان را از گناه، کینه، ریا و هر آنچه باعث دوری ما از خدا شده خالی کرده و با دلی پاک و قلبی آراسته از گناه سال جدید را آغاز کنیم.

وی ضمن آرزوی سالی پرخیر و برکت برای مردم کشورمان خاطرنشان کرد: همه ساله رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود با توجه به مصالح کشور شعار سال را اعلام می‌کنند که امیدواریم مسئولان و مردم در مسیر شعار رهبری حرکت کنند.

خطیب نماز جمعه اشکذرابراز امیدواری کرد سال جدید سال حل مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی و رونق و توسعه تولید و رفع بیکاری برای مردم باشد.

طالبیان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مجلس خبرگان است، افزود: نمایندگان طلاب هر شهرستان در قم سالانه با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند که رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر تربیت انقلابی طلاب تأکید کردند.

ارسال نظرات