مسئول اردویی سپاه استان خوزستان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

رونق اقتصادی خوزستان از ثمرات راهیان نور

نادر محمد میسی گفت: پیرو ابلاغ قرارگاه مرکزی و پیگیری که توسط این استان صورت گرفته، استان‎های زائر، تمامی خرید مایحتاج خود را از استان میزبان و شهرستانی که اسکانشان آنجاست انجام می‎دهند که این اقدام باعث شده یک رونق اقتصادی در استان بوجود بیاید.
کد خبر: ۸۶۵۱۲۸۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
نادر محمد میسی مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص تاثیر راهیان نور اظهار داشت: با توجه به قشری که به سمت یادمان‎ها و زیارتگاه‎ها می‎آیند اثر این اردوها در دانش آموزان خیلی مشهود بوده؛ یعنی حال و هوای دانش آموزان قبل از ورود به یادمان‎ها با موقع برگشت از آنجا تاثیر چشمگیری داشته که می‎توان به عینه دید.

محمد میسی ادامه داد: در خصوص دانشجویان نیز؛ آنها آن چیزهایی که راجع به دفاع مقدس شنیده‎اند با آن چیزهایی که در این سرزمین نورانی از نزدیک مشاهده کرده‎اند باعث شده هم به حال و هوای دفاع مقدس نزدیک شوند و هم وقایع جنگ را به خوبی درک کنند و دلنوشته‎های این زائرین مناطق عملیاتی نشان داده که این اردوها بازخورد خوبی داشته و تاثیر زیادی در آنها ایجاد کرده است.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر(عج) تصریح کرد: این استان و با توجه به اینکه در نزدیک ایام عید از 20 اسفند تا 15 فروردین میزبان راهیان نور سراسر کشور هستیم و ماموریت اصلی ما میزبانی از زائرین مناطق عملیاتی و مرتفع کردن مشکلات احتمالی است، اعزام ما در این ایام در حد 2 یا 3 هزار نفر بیشتر نیست و در طی سال اعزام راهیان نور خود را انجام می‎دهیم.

محمد میسی عنوان کرد: 30 درصد خادمین اعزامی سراسر کشور در یادمان‎ها نیزاز اهالی خوزستان هستند، علی رغم اینکه خادمی یادمان شلمچه نیز در دست خود استان خوزستان است.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر(عج) بیان کرد: سالهای گذشته برخی استان‎ها خرید مایحتاج خود را از خود استان سکونت خود انجام می‎دادند و با خودشان می‎آوردند، اما چندسالی است که پیرو ابلاغ قرارگاه مرکزی و پیگیری که توسط این استان صورت گرفته، استان‎های زائر، تمامی خرید مایحتاج خود را از استان میزبان و شهرستانی که اسکانشان آنجاست انجام می‎دهند.

محمد میسی در ادامه این مطلب تاکید نمود: همین اقدام باعث شده یک رونق اقتصادی در استان بوجود بیاید و همین بازارچه‎هایی که در یادمان‎ها، زیارتگاه‎ها و مناطق روستایی و حاشیه‎ای برپاشده و در اختیار خود اهالی مناطق قرار گرفته است موجب پیشرفت اقتصاد این منطقه و رضایت مندی مردم استان و خوشبینی آنها نسبت به راهیان نور و ورود کاروان راهیان نور شده است.

ارسال نظرات