عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با «بسیج» خواستار شد

برخورد وزارت بهداشت با توزیع کنندگان محصولات خوراکی آلوده

نماینده مردم پاوه در مجلس گفت: مسئولان وزارت بهداشت و درمان کشور باید دقت و جدیت را در نظارت بر توزیع محصولات خوراکی که با سلامتی مردم سر و کار دارد داشته باشند زیرا این مسئله فقط با بازرسی های دقیق مسئولان امکان پذیر است.
کد خبر: ۸۶۵۰۷۰۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

نعمت الله منوچهری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: متاسفانه با نزدیک شدن به شب عید شاهد عرضه محصولات خوراکی آلوده مانند آجیل هستیم.

وی افزود: هر موضوعی که با سلامت مردم جامعه در ارتباط بوده باید تحت نظارت جدی وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد، افزودن رنگ های مصنوعی به آجیل و مواد غذایی دیگر باعث مسمومیت شده و حتی در مواردی باعث سرطان و مشکلات کبدی خواهد شد.

وی با انتقاد از توزیع مواد غذایی کهنه و آلوده در آستانه شب عید و خطرات ناشی از استفاده آن برای سلامتی افراد افزود: مسئولان وزارت بهداشت و درمان کشور باید دقت و جدیت را در نظارت بر توزیع محصولات خوراکی که با سلامتی مردم سر و کار دارد داشته باشند زیرا این مسئله فقط با بازرسی های دقیق مسئولان امکان پذیر است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: این مسئله باید نظارت اجرایی هم داشته باشد و با متخلفین عرضه و تبلیغات محصولات خوراکی آلوده در بازار برخورد شود چون در بسیاری از موارد به سلامت جامعه لطمه جدی وارد می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار