مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفتگو با «بسیج» خبر داد

آمادگی 160پایگاه اورژانس تهران از ساعت 14 امروز

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: اورژانس تهران از ساعت 14 امروز تا پایان مراسم چهارشنبه سوری در شهر مستقر خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۹۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: اورژانس تهران در 160 پایگاه سراسر تهران در آماده باش کامل قرار خواهند گرفت.

وی با بیان استقرار اورژانس تهران در مکان های پر ازدحام شهر گفت: اورژانس تهران از ساعت 14 امروز تا پایان مراسم چهارشنبه سوری در شهر مستقر خواهد شد.

عباسی با بیان توصیه های ایمنی درباره چهارشنبه سوری خاطر نشان کرد: افراد از نگهداری مواد محترقه در انباری ها، کمد و اتاق خواب خودداری کنند لذا از والدین تقاضای جدی داریم که در عین همراه بودن با کودکان نظارت کافی نیز داشته باشند زیرا با حضور والدین، رفتارهای پر خطر کودکان کاهش می یابد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران ادامه داد: توصیه دیگر ما در این شب به افراد این است که از افروختن آتش در کنار پست های برق و گاز به شدت خودداری کنند در سال های گذشته مواردی داشتیم که افرادی از این کار به شدت مجروح شدند.

وی تصریح کرد: مواد محترقه مانند نارنجک و ترقه که در بازار توزیع می شود استاندارد نبوده و استفاده از این مواد بی اخلاقی است لذا از تمامی مردم خواهش می کنیم دقت کافی داشته باشند ، تولید یک موج انفجار می تواند خرده سنگ و شیشه را تا شعاع زیادی پرتاب کند و آسیب های جدی برای شهروندان خصوصاً برای افراد با بیماری قلبی و زنان باردار داشته باشد.

عباسی در خاتمه اظهار داشت: بیشترین صدمات چهارشنبه آخر سال در نوجوانان و جوانان بوده و در بیشتر موارد آسیب های جدی جسمی در افراد مانند قطع انگشتان دست، سوختگی، آسیب های چشمی، سر و صورت و شکم و پارگی پرده گوش ایجاد می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار