عبور از اروند شبه معجزه ای برای یاران امام بود

کرامت جنگ ، عبور از اروند بی رحم ، جوشان و خروشان بود که رزمندگان شبانه مانند قوم حضرت موسی (ع) از دریاعبور کردند و غواصان و قایق سواران مرگ را عاشقانه و مخلصانه در خط ولایت فقیه پذیرا می شدند.
کد خبر: ۸۶۵۰۵۸۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴

خبرگزاری بسیج مازندران، سردار عبدالعلی عمرانی گفت: پیام 175 شهید غواص دست بسته نهر ابوفلوس داخل 15 کیلومتر خاکریز عراق ، ایثارگری و مقاومت و اطاعت بی چون و چرا از خط ولایت بود.

وی با اشاره به اینکه مولفه های رزمندگان اسلام اطاعت از رهبری و ولایت فقیه و هوشیاری و بصیرت در جهت حفظ آرمانها ، ارزشها و اعتقادات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است افزود: هشت سال جنگ در منطقه مدرسه درس و الگوگیری از مکتب عاشورا بود ، منطقه جنگ و درگیری در کارخانه نمک ، سه راه مرگ و کارخانه سنگ شکن بود ؛ انجا عراقی ها از روی سینه ها ، قلب ها و سرها عبور میکردند.

فرمانده دفاع مقدس در بیان واقعیت های تاریخ جنگ تصریح کرد: غواصان نزدیک به هزار عدد بشکه 220 لیتری را در تاریکی شب های زمستان ، منظم داخل دریاچه نمک چیدند و با دست خاک را داخل بشکه ها پر میکردند.

سردار عمرانی در ادامه این گفتگو با اشاره به اینکه محور دوم عملیات ما شلمچه و عبور از پل صعب العبور دریاچه پرورش ماهی به دشت بصره ، در منطقه ((الحارثه)) ، ((نشوه)) ، ((گنووه)) و ((ابو الخصیب)) بود ادامه داد: اینجا دیگر رزمند ه مان همانند امام علی (ع) پیکار می کردند و تفکر جهادی حضرت امام حسین (ع) را داشتند و اینجا تابلوی ولی فقیه زمان به دستان بسیجیان نوشته بود.

عمرانی با یادآوری موضوع شهادت ، جانبازی ، اسارت گفت: هر کسی در عملیات کربلای 5 حضور داشت، شهید، جانباز و یا اسیر شد و کسی سالم نماند.

وی با این جمله که در منطقه عملیات کربلای 5 رزمندگان 120 شبانه روز نخوابیدند ، این را از اخلاص و عشق به ولی فقیه دانست و یادآور شد : دو معجزه و کرامت جنگ ، عبور از اروند بی رحم ، جوشان و خروشان بود که قوم خمینی مظلوم و شبانه مانند قوم حضرت موسی (ع) از دریاعبور میکردند و غواصان و قایق سواران مرگ را عاشقانه و مخلصانه در خط ولایت فقیه پذیرا می شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها