واکنش آریایی‌نژاد به برخورد روحانی با صالحی در گفتگو با «بسیج»:

از نگاه روحانی فقط یک نفر حق اظهار نظر دارد

نماینده ملایر گفت: رئیس جمهور بر این باور است که فقط باید یک نفر در کشور اظهارنظر کند و با نگفتن برخی مسائل صورت مسئله تغییر می‌کند، که این در واقع نوعی فرار رو به جلو است.
کد خبر: ۸۶۵۰۰۳۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
احمد آریایی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات رئیس جمهور نسبت به انتقاد علی اکبرصالحی درباره خلف وعده طرف غربی، اظهار داشت: رئیس جمهور بر این باور است که فقط باید یک نفر در کشور اظهارنظر کند و با نگفتن برخی مسائل صورت مسئله تغییر می‌کند، که این در واقع نوعی فرار رو به جلو است.

وی ادامه داد: دولت اعلام کرد که ما کشور را از جنگ نجات دادیم و در همین راستا امتیازاتی بین ما و غربی‌ها ردوبدل شد، البته باید با مردم صادقانه سخن گفت زیرا امتیازاتی که گرفتیم متعلق به خودمان بود نه اینکه طرفهای غربی به ما بدهند.

نماینده ملایر اذعان داشت: اگر کشور ما رونق اقتصادی هم بگیرد زیربنایی نبوده و بر اساس اصول اقتصاد مقاومتی نیست.

وی بااشاره به تفاوت نظام اسلامی با طاغوت گفت: اگر الان هم با آمریکا رابطه داشته و در مقابل مظالم سکوت کنیم، چه تفاوتی بین نظام اسلامی و طاغوت وجود دارد.

آریایی نژاد در پایان تصریح کرد: باید با تبیین مبانی مراقب فتنه‌ها یکی پس از دیگری باشیم، و گرنه جوابگوی شهدا و امام و ولایت نخواهیم بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار