مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مرکزی یزد:

برای از بین بردن فرهنگ اشتباه ،دین باید فرهنگ شود

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مرکزی یزد: برای ازبین رفتن فرهنگ اشتباه،دین باید فرهنگ شودو هدف از تشکیل حلقه های صالحین قرار دادن دین به عنوان فرهنگ است.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۰۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست سرگروهای حلقه های صالحین حوزه مهدیه با حضورحجت الاسلام زارع مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مرکزی یزد عصر روزسه شنبه 11 اسفند ماه سال جاری در سالن جلسات حوزه برگزار شد.
حجت الاسلام زارع در این نشست با تاکید بر ضرورت تشکیل حلقه های صالحین، باز نمودن افکار مردم به منظور شناخت دوست و دشمن و نقاط ضعف و قوت آنها را ثمره تشکیل و شرکت در حلقه های صالحین عنوان نمود.
وی با اظهار اینکه در موضوع سیاسی کار سخت می شود ،جنگ نرم و جنگ سخت را دوعرصه سیاست در عصر امروز معرفی نمود وهدف جنگ نرم دشمن را ترویج غرب گرایی با نفوذ در اعتقادات دینی مردم ذکر نمودو افزود:برای ازبین رفتن فرهنگ اشتباه،دین باید فرهنگ شودو هدف از تشکیل حلقه های صالحین قرار دادن دین به عنوان فرهنگ است .
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مرکزی با اشاره به جنگ در سوریه و تقاضای دشمن از کشور ایران برای عدم دخالت در جنگ وخارج شدن از کشور سوریه،تصمیم گیری در رابطه با جنگ سخت که هدف آن فشار بر رهبری است را از وظایف نظام ورهبری برشمرد .
وی با بیان این سخن از امام خامنه ای که درباره حادثه منا در مکه فرموده بودند:”اندوه دلمان را به وقت مناسب با انتقام از آل سعود و آمریکا برطرف خواهیم کرد ” با اعلام حضور 62% مردم در انتخابات بر استفاده از دو اصطلاح انقلابیون و ضد انقلابیون به جای اصول گرا و اصلاح طلب تاکید نمود .

IMG_2321

IMG_2329

1

IMG_2310

IMG_2315

IMG_2331

ارسال نظرات