فرمانداری زنجان:

لزوم حفظ آمادگی کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان در ایام نوروز

کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان در ایام نوروز باید آماده و لیست کشیک‌های خود را اعلام کنند.
کد خبر: ۸۶۴۸۹۸۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار زنجان در جلسه مدیریت بحران شهرستان زنجان گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان زنجان برای ایام نوروز لیست کشیک‌های خود را اعلام کنند.

فرخی با اشاره بر لزوم اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها در زمینه نحوه خدمات‌رسانی در ایام نوروز افزود: باید محل استقرار دستگاه‌های امدادی و دسترسی به آنها مشخص شود.

وی با بیان اینکه انسداد محور در زمستان سال‌جاری موجب اسکان اضطراری مسافران در شهرستان زنجان شده‌بود، اظهار کرد: با مدیریت مناسب مسئولان مشکل خاصی در این زمینه در شهرستان به وجود نیامده‌است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تغییر جوی نا به‌هنگام موجب در راه ماندن تعدادی از مسافران نوروزی در زنجان شده‌بود، تاکید کرد: شهرستان زنجان باید آمادگی لازم برای اسکان در راه‌ماندگان داشته‌باشد.

فرخی با اشاره به نزدیکی به چهارشنبه پایان سال خاطرنشان کرد: باید از طریق رسانه‌ها کودکان و نوجوانان را با خطرات مواد محترقه آشنا کرد.

وی بر لزوم ارائه آموزش به دانش‌آموزان در مدارس عنوان کرد: اورژانس، آتش‌نشانی و صدا و سیما عواقب مصرف مواد محترقه را اعلام کنند.

فرخی در ادامه با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی افراد سودجو اقدام به ساخت و ساز‌های غیر مجاز می‌کنند، تاکید کرد: باید اکیپ‌های نظارتی در شهر و روستا بر این موضوع نظارت ویژه داشته‌باشند.

وی افزود: گشت‌های جهاد کشاورزی و منابع طبیعی برنامه‌ریزی لازم برای بازرسی‌های نوروزی را داشته‌باشند.

همچنین در ادامه جلسه معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه طرح‌های پیشگیرانه پلیس برای ایام نوروز از اسفند ماه سال جاری آغاز شده‌است، گفت: پلیس تلاش خود را برای برگزاری چهارشنبه سوری بی‌خطر انجام می‌دهد.

محرمعلی شریفی با اشاره به نظارت بر خرید و فروش مواد محترقه افزود: در مبادی ورودی و خروجی استان زنجان گشت‌های ایست و بازرسی برپا شده‌است.

ارسال نظرات