سرزمین نور-1

اعزام زائرین خرمدره ای به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام نوروز

در ایام نوروز از شهرستان خرمدره سه دستگاه اتوبوس برای اعزام به مناطق عملیاتی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۶۴۷۹۵۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول روابط عمومی سپاه شهرستان خرمدره با بیان اینکه ثبت نام از علاقمندان اردوهای راهیان نور آغاز شده است، گفت: در ایام نوروز از شهرستان خرمدره سه دستگاه اتوبوس برای اعزام به مناطق عملیاتی در نظر گرفته شده است.

محمد مقدم از برگزاری اردوی سه روزه حلقه صالحین ویژه بسیجیان شهرستان خرمدره خبر داد و افزود: از تاریخ دوازدهم اسفندماه به مدت سه روز این اردو برگزار شد.

وی تصریح کرد: اردوی حلقه صالحین با حضور 105 بسیجی برای اعزام به شهر مقدس قم، جمکران و حرم امام خمینی (ره) در راستای زیارت و بازدید برگزار شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه شهرستان خرمدره با بیان اینکه کلاس های حلقه‌های صالحین در شهرستان خرمدره در حال برگزاری است، اضافه کرد: این کلاس‌ها در راستای ترویج گفتمان انقلاب و ارتقای سطح معنوی بسیجیان شهرستان خرمدره و همچنین در رابطه با ارتقای علمی دانش‌آموزان و بسیجیان این شهرستان برگزار می‌شود.

مقدم در ادامه از برگزاری اردوی راهیان نور ویژه بسیجیان خواهر و برادر شهرستان خرمدره در ایام عید خبر داد و افزود: سه دستگاه اتوبوس برای اعزام بسیجیان و علاقمندان به این اردوها تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه اتوبوس برای خواهران و دو دستگاه اتوبوس برای برادران در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: خواهران بسیجی شهرستان خرمدره در تاریخ هشتم فروردین‌ماه و برادران بسیجی هم در روز چهارم فروردین‌ماه سال 95 برای بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار، دهلاویه و طلائیه به مناطق جنوبی کشور اعزام خواهند شد.

مسئول روابط عمومی سپاه شهرستان خرمدره در پایان خاطرنشان کرد: اعزام دانش آموزان خرمدره‌ای به اردوهای راهیان نور بهمن ماه سال جاری انجام شده است و در ایام نوروز نیز 130 نفر از اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

گفتنی است، اردوهای راهیان نور هر سال در ایام عید با حضور خیل علاقمندان و بسیجیان کشور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در راستای آشنایی با رشادت‌های شهیدان و جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات