خبرهای داغ:
منتخب مردم شهرستان های خوی و چایپاره:

با اتحاد و یکپارچگی باید از فرصت های طلایی بهره جست

دگتر سیدتقی کبیری با حضور در محل برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی در بخش صفائیه شهرستان خوی و در حاشیه این جشنواره با مردم این منطقه دیدار نمود.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۱۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، منتخب مردم شهرستان خوی و چایپاره در حاشیه این جشنواره، ضمن تقدیر و تشکر از حضور بصیرانه و آگاهانه مردم در روز 7اسفند و پای صندوقهای رای که به حق مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند و نشان دادند که از هر حزب و گرروهی که باشند گوش به فرمان ولایت هستند گفت: این اتحاد و همدلی و همزبانی مردم ایران را در دنیا برای همه الگوی بی نظیر معرفی کرده است.

دکتر سید تقی کبیری افزود: فضای قبل انتخابات فضای رقابت بود و همه تمام سعی خود را برای بیان اهداف و آرمانهای خود برای آینده شهرستان گفتند اما امروزه دیگر باید تمامی رقابت ها جای خود را به رفاقت بدهد و سعی نماییم تا از فرصت های طلایی در راه توسعه و پیشرفت شهرخوی و رفع مشکلات هموطنانمان استفاده نماییم .

وی در ادامه با اشاره به ایام سوگواری فاطمه زهرا(س) خاطر نشان کرد: فاطمه(س) شهیده راه ولایت است و این درس و آیینی برای همه ماست که چگونه از ولایت دفاع نماییم و همانند پروانه دور شمع وجودش بگردیم و کاملا برایمان آشکار است که بنا به فرموده رهبرکبیرانقلاب اسلامی اگر پشتیبان ولایت باشیم آسیبی به مملکت ما نمی رسد.

ارسال نظرات