ملک زاده در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

تقویت جریان مقاومت منطقه باحضور حداکثری مردم در انتخابات

کارشناس سیاسی با بیان اینکه حضور گسترده مردمی موجبات تقویت مواضع گروه های مقاومت در منطقه در برابر استکبار و تکفیری ها خواهد شد، یادآور شد: امروز به فضل خدا، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور مردم ایران به مثابه یک جزیره ثبات در دریای متلاطم خاورمیانه است.
کد خبر: ۸۶۴۴۱۲۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به انتخابات پرشور 7 اسفند گفت: انتخابات موجبات عزت و اقتدار کشور را پدید می آورد و به ویژه در شرایطی که سراسر منطقه در آشوب است این انتخابات تاثیرات مختلفی در فضای منطقه ای دارد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردمی موجبات تقویت مواضع گروه های مقاومت در منطقه در برابر استکبار و تکفیری ها خواهد شد، یادآور شد: امروز به فضل خدا، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور مردم ایران به مثابه یک جزیره ثبات در دریای متلاطم خاورمیانه است.

ملک زاده با تاکید بر اینکه به طور قطع انتخابات 7 اسفند امنیت کشور را بیش از گذشته نهادینه می کند، گفت: تا زمانی که بین مردم و ولایت فقیه پیوندی عمیق وجود دارد هیچ قدرتی منطقه ای و جهانی نمی تواند امنیت کشور را برهم زند. 

ارسال نظرات