قاضی‌زاده در گفتگو با«بسیج»:

هرچه مناطق محروم‌تر، آرای حامیان دولت نیز پایین‌تر بود/شاهد جنبش اجتماعی محرومین هستیم

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: مناطق پیرامون مرکز کشور که محرومیت بیشتری دارند و محرومیت در آنجا عمیق‎تر است؛ زودتر به پوچ بودن وعده‎های دولت پی بردند و به آن واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۰۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در چرایی آرای بالای اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در کل کشور و همسو نشدن مجلس پیش رو با دولت اظهار داشت: مناطق پیرامون مرکز کشور که محرومیت بیشتری دارند و محرومیت در آنجا عمیق‎تر است؛ زودتر به پوچ بودن وعده‎های دولت پی بردند و به آن واکنش نشان دادند تا مرکز کشور که همه امکانات کشور در آنجا جای گرفته است.

قاضی زاده در توضیح بیشتر افزود: مردم به خوبی متوجه شدند که از این حرف‎ها و وعده‏‎های دولت چیزی نصیبشان نمی‎شود و در اینجا شاهد یک جنبش اجتماعی محرومین هستیم یعنی جایی که محرومیت بیشتری دارد مردم آنجا پاسخ منفی‎تری به دعوت دولت دادند و این موضوع روبه گسترش است.

نماینده مردم مشهد در مجلس در ادامه بیان کرد: در تهران سبک زندگی مردم مدرن است و افراد مثل خود را به این سبک زندگی جذب کرده و با جایی که سبک زندگی شان سبک زندگی محرومین بوده متفاوت است و این موضوع نشان دهنده یک تضاد طبقاتی در کشور است.

قاضی‌زاده در خاتمه تاکید کرد: برخی افراد طرفدار انقلاب که نتواستند وارد مجلس شوند همچون طیف مقابل بازی را بهم نزدند و کارهایی که برخی معارضینی که می‎خواهند در قدرت باشند را انجام ندادند.
    
ارسال نظرات
آخرین اخبار