اکبر نبوی در گفتگو با «بسیج»:

دلسوزی های سلحشور برای سینمای ارزشی فراموش نخواهدشد

نبوی گفت: کوشش های بی وقفه او در این زمینه مخصوصاً در حوزه مفاهیم دینی و آسمانی قابل تقدیر است او برای سینمای ارزشی ایران زحمات بسیاری کشید و کارهای قابل توجه و مناسبی را به مخاطبان هموطن خود عرضه و رنج بسیاری هم تحمل کرد که فراموش ناشدنی است.
کد خبر: ۸۶۴۳۷۲۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

اکبر نبوی مدیر مسئول ماهنامه سینمایی فیلم و ویدئو در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج ضمن تسلیت درگذشت نابهنگام فرج الله سلحشور گفت: مرحوم فرج الله سلحشور یکی از قدیمی های حوزه هنری کشورمان بود که در تدوین و اجرای صحنه های نمایشی سینمای ایران ایفای نقش بسیار تأثیرگزاری هم در این زمینه کرد.

وی افزود: با ورود مرحوم فرج الله سلحشور به حوزه آثار سینمایی و تلویزیونی شاهد اهمیت دادن خاصی به مضامین دینی و اخلاقی از سوی ایشان هستیم که از دغدغه های ایشان شکل گرفت یکی از آثار ارزنده و قابل ستایش مرحوم فرج الله سلحشور "یوسف پیامبر" بود که اثر بسیار شاخصی است.

مدیر مسئول ماهنامه سینمایی ادامه داد: نقطه نظرات فرج الله سلحشور در مورد کارگردانی و سینمای ایران حس و حال خوبی داشت به دلیل تعلقات خاص ایشان به مبانی فرهنگی، انقلابی و دینی شاید مواضع او برای بعضی ها خوشایند نبود اما آنچه که می گفت همه از روی دلسوزی بود نه چیز دیگری.

نبوی یادآور شد: در مجموع آقای سلحشور خدمات بسیار خوبی را به جامعه سینما عرضه کرد کوشش های بی وقفه او در این زمینه مخصوصاً در حوزه مفاهیم دینی و آسمانی قابل تقدیر است او برای سینمای ارزشی ایران زحمات بسیاری کشید و کارهای قابل توجه و مناسبی را به مخاطبان هموطن خود عرضه و رنج بسیاری هم تحمل کرد که فراموش ناشدنی است.

وی در خاتمه ضمن آرزوی مغفرت و آمرزش الهی برای مرحوم سلحشور گفت: امیدوارم کارهای ارزنده و فاخر ایشان توشه ای الهی برای آخرت او باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار