مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد:

مردم به انتخابات دیکته شده از جانب انگلیس و آمریکا نه گفتند

سلطانی بر حضور یکپارچه و پر شور مردمی در انتخابات روز گذشته تاکید و تصریح کرد: مردم با نه گفتن به انتخابات دیکته شده از جانب انگلیس و آمریکا بار دیگر نشان دادند تنها فردی که می‌تواند آینده‌اشان رقم زنند، خودشان هستند.
کد خبر: ۸۶۴۳۶۱۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

علی سلطانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد گفت: شاهد بودیم که روز گذشته مردم شریف و فهیم ایران برگ زرین دیگری را در تاریخ این کشور رقم زدند.

 
وی با اشاره به این مطلب که ملت ایران روز گذشته جلوی دوربین‌ رسانه‌های خارجی که تلاش می‌کردند انتخابات ایران را فرمایشی نشان دهند، اثبات کردند که آینده خود را خود رقم خواهند زد، خاطرنشان کرد: این حرکت مردم نشان از این دارد که مردم به این آیه شریفه قرآن که گفته است سرنوشت هیچ قومی تغییر نخواهد کرد مگر خودشان آن را تغییر دهند، معتقدند.

 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد بر حضور یکپارچه و پر شور مردمی در انتخابات روز گذشته تاکید و تصریح کرد: مردم با نه گفتن به انتخابات دیکته شده از جانب انگلیس و آمریکا بار دیگر نشان دادند تنها فردی که می‌تواند آینده‌اشان رقم زنند، خودشان هستند.

 
سلطانی ضمن تقدیر از این حضور گسترده مردمی، بیان داشت: دیروز مردم فارغ از هر جناح بندی و خط گیری سیاسی به رهبرشان لبیک گفتند و در نبرد بین جهاد و نفس اماره، پیروز نفس خود شدند.


وی این حضور را اثبات کننده زنده بودن اسلام و انقلاب دانست.

انتها پیام/

ارسال نظرات