جهانبخش سلطانی در گفتگو با «بسیج»:

تمام دغدغه سلحشور ادای دین به سینمای ارزشی بود

جهانبخش سلطانی گفت: تمام دغدغه مرحوم فرج الله سلحشور در سینما برای ادای دین به سینمای انقلابی و ارزشی بود او می گفت اگر از این طریق نتوانم در خدمت آرمان های شرعی انسانی و انقلابی باشم به حرفه دیگری می روم چون من صرفاً برای خلق اثر نیامده ام آنچه که باید باشد آینده بسیار روشن و راهنما برای نسل جوان امروزی است.
کد خبر: ۸۶۴۳۴۲۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

جهانبخش سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج ضمن تسلیت درگذشت فرج الله سلحشور به جامعه هنرمندان و خانواده ایشان گفت: تسلط و چیرگی فرج الله سلحشور در به کارگیری ادبیات انقلابی سینما برهمه مشهود بود.

وی با اشاره به زحمات بسیار زیاد این کارگردان در سینمای مذهبی افزود: مرحوم فرج الله سلحشور هم مانند رسول ملاقلی پور خیلی زود از این دنیا رفت تمام آرزو و آرمان او ساخت فیلم حضرت موسی(ع) بود که متاسفانه برآورده نشد.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: مرحوم فرج الله سلحشور در وادی هنر با فریادی بلند تلاش کرد تا تعالی و ماندگاری فرهنگ و هنر با معرفت ادبیات مقامت پابرجا باشد.

سلطانی خاطر نشان کرد: تمام دغدغه مرحوم فرج الله سلحشور در سینما برای ادای دین بود او می گفت اگر از این طریق نتوانم در خدمت آرمان های شرعی انسانی و انقلابی باشم به حرفه دیگری می روم چون من صرفاً برای خلق اثر نیامده ام آنچه که باید باشد آینده بسیار روشن و راهنما برای نسل جوان امروزی است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در خاتمه ضمن آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم فرج الله سلحشور اظهار داشت: او همیشه تلاش بی وقفه در عرصه سینمای انقلابی را تکلیف خود می دانست و ذره ای هم عقب نشینی نکرد تمام نگرانی و دغدغه اش این بود که نامحرمان وارد دنیا لطیف و پر از کرامات و قداست سینمای ایران نشوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار