شرکت کننده بخش وبلاگ نویسی جشنواره ملی سرزمین نور:

فعالیت هایمان را باید با محوریت شهدا انجام بدهیم

این وبلاگ نویس گفت: جوانان بسیاری هستند که حاضرند برای شهدا هر کاری بکنند و من نیز سعی می کنم فعالیت هایم را با محوریت شهدا و برای شهدا انجام بدهم.
کد خبر: ۸۶۴۳۱۷۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،مهدی شجاعی که با وبلاگی با نام دفاع مقدس از مجموعه رسانه های برتر در سیزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور شرکت کرده است، گفت: امسال اولین سالی است که در جشنواره ملی سرزمین نور شرکت کرده ام و قصد دارم از سال های آتی با جدیت بیشتری در این جشنواره شرکت کنم.
این وبلاگ نویس در ادامه با توضیحی در مورد اثری که به جشنواره سرزمین نور ارسال کرده است گفت: این وبلاگ با محوریت دفاع مقدس ایجاد شده است و شامل عناوینی نظیر جنگ نرم, عملیات های زمینی و هوایی دوران دفاع مقدس و شهدای شاخص است.
وی در مورد میزان انگیزه دیگر جوانان برای شرکت در این جشنواره ها گفت: جوانان بسیاری هستند که حاضرند برای شهدا هر کاری بکنند و من نیز سعی می کنم فعالیت هایم را با محوریت شهدا و برای شهدا انجام بدهم.
شجاعی در مورد انجام فعالیتش در سال آتی گفت: برای سال آینده قصد داریم این سایت را با دامنه "ir” معرفی کنیم و برنامه هایی که در سطح استان با محوریت دفاع مقدس هستند را بازتاب بدهیم و از عکس ها و فیلم های مرتبط با این موضوع نیز بهره ببریم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار