مدیر، رای وطنی را به نشست جهانی ترجیح داد

رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان که باید در هفته مصادف با زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در نشست مهم شورای حکام جمعیت‌های ملی صلیب سرخ جهانی شرکت می‌کرد، ترجیح دادند در این اجلاس جهانی حضور نیابد ولی در انتخابات شرکت کند.
کد خبر: ۸۶۴۳۱۶۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، هفته ای که انتهای روزهای آن مصادف با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرنگان رهبری بود زمان مناسبی برای چند و چون و بررسی دیدگاه‌های مدیران ارشد کشور در زمینه نظراتشان درباره انتخابات بود.

براین اساس طی گفت‌وگوهای متوجه می‌شوی که سیدامیرمحسن ضیائی استرآبادی - رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان در این هفته قصد سفر به ژنو برای حضور در نشست مهم شورای حکام جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر جهانی دارد.

مسلماً براساس وظایف خبرنگاری و براساس چارچوب‌های عرق وطنی پیامکی به رئیس جمعیت هلال احمر ارسال می‌کنی مبنی بر یادآوری اینکه این سفر شما با توجه به اهمیت انتخابات می‌طلبد تجدیدنظری صورت پذیرد، حال چند روزی گذشت و در نهایت ضیایی با حضور در مسجد باب الحوائج (شریعتی- محله قبا) در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان شرکت کرد، در حالیکه اگر به نشست جهانی ژنو می‌رفت یکشنبه هفته آینده باز می‌گشت و حضور در انتخابات را از دست می‌داد.

در این رابطه وحید رحمتی رودسری - مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر نیز با تأیید انصراف سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان به ژنو به دلیل حضور در انتخابات امسال به تسنیم عنوان کرد: با اینکه عدم حضور دکتر ضیایی به عنوان یکی از اعضای مهم شورای حکام جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر جهانی؛ امتیاز هلال احمر ایران را کم می‌کند با این وجود وی شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرنگان رهبری را به این سفر جهانی ترجیح دادند.

ارسال نظرات