خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

حضور باصلابت در پای صندوق های رای، خط بطلانی بر توطئه هاست

خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در حاشیه برگزاری پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اين شهر، گفت : حضور باصلابت ملت ایران در پای صندوق های رای، خط بطلانی بر توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۴۳۱۳۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، تاكيد كرد: آحاد مردم با حضور حماسی خود در انتخابات نشان دادند که توطئه های نرم دشمنان، ذره ای از ارادت، ولایتمداری و پایبندی آنها به انقلاب و نظام اسلامی نخواهد کاست.
وی اظهار کرد: دشمن با توطئه نفوذ درصدد رسوخ به ارکان تصمیم ساز کشور بوده و شرکت آگاهانه در انتخابات به عنوان تاثیرگذارترین عرصه حضور مردمی، این نقشه شوم دشمن را ناکام خواهد گذاشت.
حجت الاسلام فیضی زاده، افزود: حضور در پای صندوق های رای و انتخابی اصلح و آگاهانه، پاسخ محکمی به بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی و تقویت کننده پایه های این نظام مقدس و برخواسته از اسلام ناب محمدی(ص) است.
وي خاطرنشان كرد: هوشیاری و حضور گسترده مردم در این عرصه انتخابات، کمر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را در داخل و در فراسوی مرزهای میهن اسلامی شکسته و ایادی آنها را رسواتر از پیش کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها