حماسه ملی/6 در مصاحبه با خبرگزاری بسیج مطرح شد؛

غرب به دنبال مهندسی انتخابات ایران به نفع اهداف شوم خود است

یکی از جوانان حاضر در صفوف شعب اخذ رای گیری در کرج در گفت و گو با خبرنگار بسیج نشست و به سوالات خبرنگار بسیج پیرامون انتخابات پاسخ گفت.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۵۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ یکی از جوانان حاضر در صفوف شعب اخذ رای گیری در کرج در گفت و گو با خبرنگار بسیج نشست و به سوالات خبرنگار بسیج پیرامون انتخابات پاسخ گفت.

وی در پاسخ به این سوال که رای شما چه تاثیری در سرنوشت کشور دارد اظهار داشت: به طور قطع رای امروز ما در سرنوشت 4 ساله آینده در مجلس شورای اسلامی موثر است.
انتخابات حق ماست و همه حق داریم در سرنوشت خود اثرگذار باشیم و باید با شرکت در انتخابات مانند همیشه اعتبار و عزت کشورمان را بالا ببریم.

آقای گودرزی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا در انتخابات شرکت کردند گفت: انتخابات رکن اساسی مردم سالاری در ساختار و محتوای نظام های سیاسی جهان از جمله در نظام جمهوری اسلامی است و جهان به انتخابات امروز ما چشم دوخته است و ما نباید به دلیل برخی مشکلات اقتصادی و ... زمینه رسیدن دشمن به اهدافش را فراهم کنیم و رای ما مصداق بارز حق الناس است.

 انقلابی بودن، ولایت پذیری، با بصیرت بودن، اهل تقوا بودن، مقابله با ناعدالتی، داشتن قدرت نگارش، صبور و شجاع بودن، داشتن توان راهبردی و برنامه ریزی و حرکت در خط رهبری معظم و التزام به ولایت فقیه مهمترین شاخصه های فرد اصلح از دیگان این جوان بود.

وی سوال آخر مبنی بر اینکه چرا دشمن در این دوره از انتخابات مردم را دعوت به حضور کرده است در حالیکه در دوره های گذشته مردم را تشویق به عدم شرکت در انتخابات می کرد اینگونه پاسخ گفت: غرب به دنبال مهندسی انتخابات ایران بوده و میداند انتخابات همراه با آگاهی و بصیرت مانع از تسلطش بر ایران می شود.

از این رو مردم را ترغیب به شرکت در انتخابات و رای به لیست مورد تایید خود دارد امام مردم ایران همیشه گوش به فرمان ولی فقیه خود بوده و هیچ گاه فریب دشمنان را نخواهند خورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها