سردار ربیعی در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

اگر فتنه ۸۸ پیروزی می‌شد آمریکا نیازی به ایجاد داعش نداشت

جانشین عملیات قرارگاه ثارالله یزد گفت: اگر فتنه ۸۸ به پیروزی می رسید، هرگز در عراق و عربستان داعشی وجود نداشت و آمریکا نیازی به آن نداشت؛ اما به فضل الهی ما در فتنه ۸۸ پیروز شدیم.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۰۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ سردار ربیعی شب گذشته در جمع اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: بستر انتخابات یکی از بهترین بسترها برای براندازی نظام های سیاسی است که در فتنه 88 این تجریه عمیق را داشتیم.

وی افزود: در زمان انتخابات دشمن بسیار فعال می شود که در فتنه 88 نیز دشمن به شکل قوی وارد شد؛ به نحوی که ما در تهران که 96 سفارتخانه داریم، تقریبا بیش از 90 درصد آنها در سال 88 فعال شدند.

جانشین عملیات قرارگاه ثارالله خاطرنشان کرد: در فتنه 88 تعداد 17 سفارتخانه درب خود را به سوی زنان فاسد بازکردند تا اطلاعات بگیرند و این که ما تا لبه پرتگاه رفتیم، نشان از این تهدید بزرگ بود.

ربیعی تصریح کرد: ما در کشورمان علما و مراجع تقلید با احترام داریم؛ اما فتنه آنقدر عمیق بود که باعث شد برخی از مراجع ما از چشم مردم بیافتند و این خطر بزرگی بود که فرهنگی اصیل و ناب ما را تهدید کرد.

وی افزود: وقتی حق و باطل با هم مخلوط شود، بصیرت بسیار مهم می شود.

جانشین عملیات قرارگاه ثارالله گفت: حضرت آقا هفت مورد شاخصه برای امام(ره) بیان کردند که باید به آنها توجه داشته باشیم؛ اما شاخصه صدور انقلاب برای ما بسیار مهم است که امام(ره) از روز اول انقلاب با وجود مشکلات آن را مطرح کرد.

ربیعی بیان کرد: صدور انقلاب به عنوان شاخصه بزرگ است که باید روی آن فکر شود.

وی افزود: نخبگان و پیاده نظام های امروز که حاضر نیستند مرگ بر آمریکا بگویند، همان نخبگانی هستند که در اول انقلاب می گفتند که «ما نباید با آمریکا رابطه برقرار کنیم»؛ اما امروز تک به تک در حال ریزش هستند.

جانشین عملیات قرارگاه ثارالله خاطرنشان کرد: اگر نخبگان ما که در اول انقلاب برای ما عظمت بوجود آوردند، همچنان ادامه می دادند و منحرف نمی شدند، انقلاب ما به راحتی تمام جهان را فرا می گرفت؛ اما امروز متاسفانه فتنه نیز می کنند و اگر این اتفاق نمی افتاد، حتما این بیداری اسلامی 15 سال جلو می افتاد.

ربیعی ادامه داد: در کشورهایی همچون لیبی و سودان، اسلام و انقلاب اسلامی به نحوی نفوذ کرده است که در نمازهای جمعه نیز در این خصوص بحث می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر فتنه 88 به پیروزی می رسید، هرگز در عراق و عربستان داعشی وجود نداشت و آمریکا نیازی به آن نداشت؛ اما به فضل الهی ما در فتنه 88 پیروز شدیم و آمریکا نیز با دیدن این انقلاب و قدرت، داعش را ساخت.

جانشین عملیات قرارگاه ثارالله تصریح کرد: در مجلس ششم ما پیشنهاد تغییر قانون اساسی انجام شد که باید اختیارات رهبری کاهش پیدا کند و توسط توطئه بیرونی می خواستند اهداف خود را وارد کنند و حتی یک ماه نیز تحصن کردند که این نشان از اهمیت مجلس و اهداف انقلاب اسلامی است.

ربیعی افزود: امام (ره) و رهبری و انقلاب، عظمت بسیار زیادی دارند که دشمنان حتی فتنه های مختلف را برای براندازی این انقلاب دنبال می کنند.

وی گفت: انسان برای حفظ این انقلاب باید انقلابی بماند و اگر نباشد مانند افرادی می شود که مدعی اصلاحات هستند؛ اما به فکر منافع شخصی و بیرونی ها هستند.

جانشین عملیات قرارگاه ثارالله بیان کرد: مجلس در بعد مسائل بین المللی و اقتصادی داخل دارای اهمیت است که بر این اساس دشمن در انتخابات بسیار فعال شده تا بتواند به اهداف استکبار برسند.

ربیعی افزود: این افراد اگر بیایند کشور در معرض فروش خواهد رسید؛ به نحوی که ناتوان در حل مشکلات اقتصادی و بیکاری خواهیم بود و در این راستا باید با انتخاب درست و صحیح برای مجلس برنامه ریزی کرده و در مقابل این افراد برخیزند.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه انقلاب حرکت خود را دارد؛ اما ممکن است با انتخاب نادرست عقب بماند.

جانشین عملیات قرارگاه ثارالله تصریح کرد: ما در سوریه مشکلاتی داریم که وحدت فرماندهی، عدم وجود انگیزه بین فرماندهان و رزمندگان سوری از جمله آنهاست.

ربعیعی افزود: اگر از همان ابتدا اجازه می دادند که یک لشکر ما به سوریه برود، همه دشمنان را شکست می داد؛ اما عدم وجود فرمانده واحد در سوریه مشکلاتی را بوجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: آنقدر آمریکا به داعش سلاح داده که برخی از این سلاح ها آنقدر سنگین است که حتی به تعداد انگشتان دست نیز ما از این سلاح ها در جنگ استفاده نکردیم.

جانشین عملیات قرارگاه ثارالله تصریح کرد: امروز سیاست ها در تمام دنیا اکثرا آشکار تعیین می شود بدین معنی که مثلا غربی ها بر اساس سیاست های آشکار دنیا آنها را مطلعه می کنند و در این راستا بستگی به حساسیت ما دارد؛ اما باید این حساسیت بیشتر باشد.

ربیعی افزود: دید و نگاه هر فردی می تواند مشخص کننده بسیاری از سیاست ها باشد و در این راستا می توان با نگاه و نگرشی مهم در زمینه سیاست ها و اتفاقات از فتنه ها جلوگیری کرد.

وی گفت: اگر انسان بخواهد دنبال بسیاری از اتفاقات باشد به راحتی و با دیدی مناسب می توان به آنها دست پیدا کرد.
دانشجو
ارسال نظرات