مجلس ششمی های شهرام جزایری مدعی مبارزه با فساد شدند!

نماینده مجلس ششم بدون اشاره به دریافت کمک تعدادی از نمایندگان این دوره از شهرام جزایری یکی از مفسدین اقتصادی مدعی شد: مجلس ششم مجلسی بود که در برابر فساد سکوت نکرد اما مجالس بعدی با سکوت خود در برابر فساد موجب شکل‌گیری بزرگ‌ترین اختلاس‌ها و فساد‌ها در طول تاریخ شدند!
کد خبر: ۸۶۴۲۷۳۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲



خبرگزاری بسیج مازندران، علی تاجرنیا در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به فضای انتخاباتی مدعی شد: اکنون این امید وجود دارد که اصلاح‌طلبان در تهران و شهرهای بزرگ پیروز شوند و نتیجه شگفت‌انگیز رقم بخورد به عبارت دیگر در هر کرسی که اصلاح‌طلبان امکان رقابت داشته باشند امکان پیروزی دارند.

او درباره مستندات منتشر شده درباره مجلس ششم اظهار داشت: مجلس ششم به صورت بسیار مظلومانه‌ای در طول ۱۶ سال گذشته مورد هجوم قرار گرفته و امکان دفاع از خود را نداشته و به غلط مجلسی افراطی معرفی شده است.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران با بیان اینکه برخی فلسفه وجودی مجلس را نمی‌دانند، یادآور شد: نماینده مجلس باید به دنبال استیفای حقوق و دفاع از مردم باشد و کسانی که در دفاع از مردم و حکومت مردم را انتخاب نمی‌کنند فلسفه مجلس را نمی‌دانند و آن را زیر پا گذاشته‌اند.

تاجرنیا تاکید کرد: مجلس ششم مجلسی بود که در برابر فساد سکوت نکرد اما مجالس بعدی با سکوت خود در برابر فساد موجب شکل‌گیری بزرگ‌ترین اختلاس‌ها و فساد‌ها در طول تاریخ شدند!

گفتنی است تعدادی از نمایندگان مجلس ششم و از جمله الیاس حضرتی یکی از نامزدهای کنونی اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم از شهرام جزایری یکی از مفسدین اقتصادی پول گرفته بودند.

حضور کرباسچی یکی دیگر از مفسدین اقتصادی که در دادگاه به خاطر مفاسد متعدد محکوم شده است در پشت پرده لیست اصلاح‌طلبان این سوال را در افکار عمومی به وجود آورده است که چرا لیست مدعیان فساد را مفسدین اقتصادی چیده‌اند؟!
ارسال نظرات
پر بیننده ها