مشارکت مردم در انتخابات موجب اقتدار بیش از پیش کشور است/رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها ضروری است

فرماندار سنندج حضور و مشارکت مردم در انتخابات را موجب اقتدار بیش از پیش نظام و کشور عنوان کرد و گفت: امنیت و اقتدار نظام به واسطه حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۳۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد ابراهیم زارعی فرماندار سنندج در ششمین جلسه شورای اداری سنندج با محوریت انتخابات که صبح امروز در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت: انتخابات پیش رو نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور دارد.

وی حضور و مشارکت مردم در این انتخابات را موجب اقتدار بیش از پیش نظام و کشور دانست و افزود: با وجود ناامنی‌هایی که در کشورهای همسایه ما وجود دارد، به برکت حضور در عرصه مردم، جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی، تلاش مسئولان و دولتمردان امنیت در استان و کشور ایران کاملا پایدار است.

به گفته فرماندار سنندج، مشارکت بالای مردم در عرصه انتخابات و انتخاب اصلح‌ترین‌ها از بین نامزدهای انتخاباتی امنیت و اقتدار امروز کشور را افزایش و بستر توسعه و حرکت رو به رشد در حوزه‌های مختلف را به دنبال خواهد داشت.


وی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار با اهمیت بوده و دعوت به مشارکت حداکثری وظیفهای همگانی است.


فرماندار سنندج با اشاره به ناامنی های منطقه، افزود: ایران اسلامی امروز به واسطه حضور هوشمندانه مردم در تمامی صحنه ها و تلاش‌های خستگی ناپذیر های دستگاه های امنیتی، انتظامی و نظامی، امنیتی پایدار در سطح منطقه و جهان دارد.

زارعی با بیان اینکه رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها نیز ضروری است، گفت: از بین 35 کاندیدای حوزه انتخابی سنندج، کامیاران و مریوان تنها دو نفر به عنوان نماینده به مجلس راه پیدا می‌کنند از این رو رعایت اخلاق انتخاباتی امری ضروری است.

زارعی اظهار کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات روز جمعه هفته جاری نقش مهمی در اقتدار هرچه بیشتر کشور در عرصه‌ دیپلماسی خارجی خواهد داشت از این رو همه باید تمام توان خود را در راستای تحقق این مهم به‌کار بندیم.

وی در ادامه بر حفظ ارزش‌های اسلامی در محیط اداری تاکید کرد و گفت: متاسفانه در بحث نگهداری از اموال دولتی آن گونه که باید عمل نمی‌کنیم.

ارسال نظرات