خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان:

هر رأی مردم تیری است زهر آگین بر چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

فرمانده سپاه بوکان گفت: مردم عزيز ما بايد با دوري از هر گونه تبليغات سوء که مراکز تبليغاتي غربي و عوامل داخلي آنها به راه مي اندازند، در پاي صندوق هاي راي حاضر شده و با انتخاب اصلح تیری زهر آگین به چشم دشمنان خارجی و داخلی فرود آورند.
کد خبر: ۸۶۴۱۹۹۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان در کارگاه آموزشی اعضای شورای حوزه و پایگاه های تابعه این سپاه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت:مردم عزيز ما بايد با دوري از هر گونه تبليغات سوء که مراکز تبليغاتي غربي و عوامل داخلي آنها به راه مي اندازند، در پاي صندوق هاي راي حاضر شده و با انتخاب اصلح سرنوشت فردي و اجتماعي خود را براي رسيدن به سعادت ابدي رقم بزنند.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری هر رای مردم را تیری زهر آگین بر چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: دشمن با توجه به جنگ رواني که از طريق تبليغات به راه مي اندازد سعي دارد تا مانع از حضور گسترده مردم درپاي صندوق هاي راي شود و بدين وسيله در اقتدار ملي خلل وارد کرده و نظام اسلامي را از پشتيباني نيروي عظيم مردمي بي بهره سازد.

وی تصریح کرد:دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعي مي کند مردم را در انتخاب خود دچار مشکل کرده تا مانع از انتخاب اصلح شود و لذا مردم عزيز در اين مرحله نيز بايد با هوشياري کامل اصلح را شناسايي کرده و با دادن راي به اصلح او را در اصلاح جامعه اسلامي ياري رسانند.

فرمانده سپاه بوکان اظهار کرد: حضور مردم در 7 اسفند و انتخاب نماینده اصلح در چارچوب ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب با محوریت تبعیت از ولایت فقیه، پایبندی و علاقه به نظام را تکمیل خواهد کرد.

ارسال نظرات