داور بخش خاطره جشنواره ملی سرزمین نور:

جشنواره های سرزمین نور نیاز به تشکیل اتاق فکر دارد

داور بخش خاطره جشنواره ملی سرزمین نور گفت: تشکیل اتاق فکر و ارتباط متداوم در طول سال با برگزیدگان جشنواره باعث اجرای مطلوب جشنواره های فرهنگی هنری بسیج می شود.
کد خبر: ۸۶۴۱۸۹۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

به گزارش سرویس راهیان نور «خبرگزاری بسیج»،میر شمس الدین فلاح هاشمی با اشاره به کیفیت برگزاری جشنواره سرزمین نور گفت:در سالهای گذشته آثاری در بخش خاطره داشتیم که قابلیت چاپ به صورت کتاب داشتند ولی آثار امسال کیفیت خوبی نداشتند و غالبا فقط متنی است که نگارش شده است و بازخورد خوبی ندارد.
فلاح هاشمی افزود: ولی نباید از حق گذشت که آثار ارسال شده به این جشنواره  توانستند مضمون دفاع مقدس را به خوبی به مخاطب انتقال دهند و دیده ها و شنیده های خود از بازدید سرزمین های نور را به خوبی منتقل کنند.
داور بخش خاطره جشنواره سر زمین نور در ادامه به ارائه پیشنهاداتی در زمینه رشد آثار این جشنواره پرداخت و گفت: مسئولان جشنواره می توانند آدرس ایمیل همه شرکت کنندگان را داشته باشند و متن آثار برگزیده خاطره را برایشان ایمیل کنند؛ چرا که این کار باعث ارتقاء سطح ادبی و نگارش آثار خاطره و داستان می شود و برگزیدگان تلاش می کنند با مطالعه و خلاقیت بیشتر، کیفیت آثار خود را بالاتر ببرند.
وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری بسیج باعث رشد آثار دفاع مقدس در حوزه های ادبی و هنری می شود، خاطر نشان کرد: بسیج به شرطی می تواند در زمینه برگزاری جشنواره سرزمین نور پیشرفت بیشتری به خود بگیرد که از ظرفیت متخصصان حوزه های مقاومت و پایداری استفاده بیشتری ببرد و  برای پیشبرد اهداف اتاق فکر تشکیل دهد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار