نماینده مردم ملایر در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

ابتکار ریزگردها را ریز می بیند!

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: به نظر می رسد خانم ابتکار و دیگر مسئولان محیط زیست این مشکل ریزگردها را ریز می بینند در صورتی که این مسئله نیاز به دقت و برنامه ویژه ای دارد.
کد خبر: ۸۶۴۱۷۰۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

احمد آریایی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: مسئله ریزگردها و آلودگی هوا در برخی از استان مرزی و جنوبی کشوری یک مسئله فراملی است.

وی افزود: به دلیل هم جوار بودن با کشور های دارای این مسئله مسئولان باید در جهت حل مشکل ریزگردها نهایت تلاش خود را داشته باشند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان سازمان محیط زیست باید به این موضوع اهمیت ویژه ای دهند خاطر نشان کرد: مسئله ریزگردها در یازده استان کشور می تواند منشأ بیماری ها و اختلالات تنفسی جدی شود.

آریایی نژاد تصریح کرد: به نظر می رسد خانم ابتکار و دیگر مسئولان محیط زیست این مشکل ریزگردها را ریز می بینند در صورتی که این مسئله نیاز به دقت و برنامه ویژه ای دارد.

نماینده مردم ملایر اظهار داشت: سیاسی شدن سازمان محیط زیست خسارات فراوانی را برای مردم خواهد داشت متاسفانه به افرادی که تخصص ندارند فقط به دلیل جناح خاص شان مسولیت هایی را واگذار می کنند که دود آن فقط به چشم مردم می رود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خاتمه تأکید کرد: کشور ما امروز به مجریان توانمند و جوان نیاز دارد بهتر است خانم ابتکار مقداری ابتکار به خرج دهد.

ارسال نظرات