در آستانه انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی برگزار شد

نشست روشنگری فصلی با موضوع انتخابات/ باید در مقابل شبهات دشمن بااتحاد ایستاد

در آستانه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشست روشنگری قصلی با محوریت انتخابات پیش رو و شیطنت های غرب به همت حوزه شهید جبارزاده آواجیق برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۱۶۴۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: حجت الاسلام حلمی نماینده ولایت فقیه سپاه چالدران در جمع بسیجیان حوزه جبارزاده شهرستان آواجیق استان آذربایجان غربی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: اکنون ما در موقعیت بسیار حساسی به سر می‌بریم. موقعیتی که برای ملت ایران سرنوشت ساز است. مردم ایران با انقلابی که داشتند دست به کاری زدند که در طول تاریخ بی نظیر و شگفت انگیز است. آن‌ها با امام و امت خود وحدت کردند
وی همچنین تاکید کرد: در این برهه از زمان که همه قدرت‌های استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران هستند رهبری امت به دست فقیهی مجاهد است که در این انقلاب دموکراسی، آزادی و فضای باز آموزش، تحصیل و پیشرفت برای همگان باز است. نظام ما یک نظامی برخاسته از مردم با محتوای دینی است و از قانون اساسی، قرآن و سنت پیامبر (ص) نشئت می‌گیرد

وی یادآور شد:‌ سایر ملل هم با الهام از انقلاب ما به فکر خروج از یوغ استعمار، استبداد و دیکتاتوری افتادند. قهرا رخ دادن این چنین اتفاقاتی برای اربابان زر و زور و تزویر ناگوار است و پیوسته می‌خواهند که از یک نقطه ضربه خود را به این ملت وارد کنند تا این مشعل فروزان را خاموش کنند.
وی ادامه داد: اکنون ما در آستانه انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم. بر کسی پوشیده نیست که دشمنان می‌خواهند با سیاست‌های خود شبهه‌هایی را ایجاد کنند. این ما هستیم که باید در مقابل آن‌ها با اتحاد بایستیم.
نماینده محترم ولی فقیه در سپاه چالدران  تاکید کرد:‌ آن‌هایی که دم از وحدت و یکپارچگی می زنند از نعمت الهی و لطف پروردگار برخوردار هستند. ملت ما در طول این سال‌ها همواره گوش به فرمان امام امت خود بوده است حتی اگر به اقلیت های دینی در جامعه بنگریم می بینیم که آن‌ها هم هیچ‌گاه در هیچ عرصه‌ای پشت کشور را خالی نکرده‌اند و همواره در صحنه بوده‌اند. حتی دشمنان ما برای پیشبرد اهدافشان به اقلیت‌های مذهبی نیز چنگ زده اند تا بتوانند به مقاصد خود برسند ولی آن‌ها جوانمردانه پشت انقلاب و مملکت ایستاده اند. ما نباید بگذاریم که دستاوردهای عظیم تاریخ بشریت به سادگی از بین برود و ما در راه این انقلاب مدیون خون شهدا،‌ فعالیت‌ها و از جان گذشتگی های جانبازان و هم‌چنین امروز مدافعان حرم هستیم که باید قدر همه این‌ها را بدانیم.

وی افزود: این انقلاب یک امانت در دست ماست که باید آن را به دست صاحب اصلی خود بسپاریم. امانت فقط پول نیست حتی سخن و فرهنگ نیز می‌تواند مقوله ای از امانت باشد و خداوند در قرآن دستور می‌دهد که امانت را به دست اهلش بسپارید. خدا را شکر اکنون فقیهی مدیر و مدبر این انقلاب را در دست دارد و امیدواریم که در این دور از انتخابات مجلس و خبرگان رهبری همه آحاد مردم شرکت کنند و افراد اصلح را بدون هیچ سرو صدا و هیاهویی انتخاب کنند.

 وی تاکید کرد: غرض‌ورزی‌های شخصی را رها کنیم و برای رضای خدا و پیامبر (ص) و حرمت گذاشتن به خون شهیدان و به دست آوردن دل و قلب امام (ره) و سایر بزرگان در این انتخابات حاضر شویم تا دشمنان همچون همیشه نا امید شوند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات